Uzdrowisko to idealna inwestycja szczególnie w okresie letnim. Nie dziwne więc, że ogłoszenie szwedzkich przedsiębiorców z miasta Satra Brunn wywołało niemałe poruszenie. Potencjalny zysk z obiektu zwróciłby poniesione koszty w przeciągu od 1,5 roku do 2 lat. Ponadto, uzdrowisko na sprzedaż to solidny kawałek szwedzkiej historii.
Zamek we wsi Katarzynin jest osobliwym obiektem. Jeszcze nie został ukończony, a już przykuwa uwagę wielu osób. Sąsiedzi zapytani przez media o nową inwestycję, wzruszyli ramionami, ponieważ nikt z nich nie znalazł pracy na budowie. Nowy zamek skrywa tajemnice, o których nie chce nikomu powiedzieć i których będzie strzegł aż do momentu ukończenia budowy.
Pieniądze dla firm dotkniętych kryzysem potrzebne są na już. W przeciwnym razie może dojść do bankructwa znacznej części z nich. Do KRD wpisano już 10 tys. 742 hoteli, restauracji i firm cateringowych. Ich średnie zadłużenie wynosi 22 tys. 522 zł. Rok temu liczba wynosiła 9 tys. 302 takich podmiotów, a przeciętny dług wynosił 19 tys. 326 zł.
Zasady panujące w hotelach są ogólnie znane i obowiązują na całym świecie. Siedem podstawowych reguł pozwala zweryfikować, czy turysta jest obyty z podróżowaniem, czy nie wie jak się zachować. Obsługa hotelowa będzie nam wdzięczna, jeśli zrobimy kilka rzeczy, które nie wymagają od nas wysiłku, a znacznie ułatwią im pracę.
Hotel Bristol w Zakopanem od dłuższego czasu pozostaje opuszczony. Miejsce to wygląda wyjątkowo posępnie i tajemniczo, jednak ostatnie zdarzenia, które tam miały miejsce, były szczególnie niepokojące. Przechodnie zauważyli, że w budynku pojawiły się podejrzane błyski, mimo że nikogo tam nie powinno być. Natychmiast wezwana została na miejsce policja.
Hotel to wyjątkowe miejsce, w którym powinniśmy czuć się bezpiecznie podczas podróży. Można tam wypocząć, wyspać się i przede wszystkim nabrać sił przed dalszą drogą. Problem jednak w tym, że niestety wielu turystów w ogóle nie ma szacunku do tego obiektu. Zdawać by się mogło, że różnego rodzaju pensjonaty powinno się traktować niczym swój drugi dom, wielu turystów jednak ma zupełnie inne podejście do tej sprawy. Pokojówki straciły już cierpliwość i postanowiły w końcu opowiedzieć o wszystkim, co muszą przeżywać przez niektórych turystów. Aż trudno uwierzyć, że takie rzeczy dzieją się naprawdę. Pozostawienie mokrego ręcznika, brudnego prysznica lub zatkanej toalety to niestety najmniejszy problem, z którym musi sobie niemalże codziennie radzić obsługa.