Turysci.pl Lotniska i linie lotnicze Chciała tylko zmienić miejsce w samolocie, a polały się łzy. Internauci nie mają litości
fot. pixabay/juno1412

Chciała tylko zmienić miejsce w samolocie, a polały się łzy. Internauci nie mają litości

26 listopada 2024
Autor tekstu: Kamila Sabatowska

Postawa kobiety, która wybrała się w podróż samolotem, spotkała się z dużym oburzeniem wśród osób na pokładzie maszyny, ale także internautów. Cała historia odbiła się szerokim echem w sieci i może być nauczką na przyszłość nie tylko dla głównej zainteresowanej, ale także innych osób decydujących się na takie posunięcia.

Pasażerka samolotu miała jedną prośbę

Z usług tanich linii lotniczych korzysta mnóstwo podróżnych na całym świecie. Nie ma się co dziwić, bo ceny są korzystne, a samolot to najszybszy ze środków transportu. Chcąc jednak jeszcze zmniejszyć koszty podróży, niektórzy przewoźnicy dają możliwość konkretnego wyboru konkretnego miejsca na pokładzie dopiero za dodatkową opłatą , co niektórzy próbują pominąć w sposób, który nie zawsze się udaje. Pasażerka, której historia pojawiła się na znanym forum internetowym, zirytowała użytkowników sieci.

Czytaj też: Pojawią się na ulicach Zakopanego. Już nie turyści z Bliskiego Wschodu, ale zaskoczenie

Nie żyje co najmniej jedna osoba. Samolot uderzył w blok mieszkalny

Zachowanie kobiety rozzłościło nie tylko pasażerów samolotu

Wszystko zaczęło się jeszcze przed startem samolotu , na który kobieta kupiła bilet nie tylko sobie, ale także swojemu dziecku. Gdy pasażerowie weszli na pokład, zapytała się osoby, która zajęła miejsce obok niej, czy może zamienić się z jej 9-letnim synem . Odpowiedź, jaką usłyszała, wywołała u niej atak płaczu.

Okazało się bowiem, że kobieta siedząca obok matki specjalnie dopłaciła, aby mieć zagwarantowane siedzenie w rzędzie, gdzie jest więcej miejsca. Dlatego też kategorycznie odmówiła zmiany , sugerując, że wymagając od niej tego, opiekunka dziecka powinna zwrócić jej pieniądze.

Zapytam, ile gotówki ma, by zwrócić mi pieniądze wydane na to miejsce - napisała wprost na forum internetowym kobieta.

Matka dziecka odpowiedziała, że jej zachowanie jest okropne i przez nią jej syn może mieć ataki paniki. Zdezorientowana pasażerka zapytała internautów, czy ich zdaniem faktycznie zachowała się nieładnie w stosunku do zaistniałej sytuacji. Zaznaczyła jednak, że zachowanie kobiety też pozostawiało wiele do życzenia.

lot
fot. pixabay/OrnaW

Komfort podróży ponad dziecko

Mama 9-latka wprost powiedziała, że jej dziecko boi się latać, jednak gdy pasażerka odmówiła jej zamiany miejsca, nie zaproponowała tego samego osobie, siedzącej przy synku. Na pytanie dlaczego nie chce skorzystać z takiej możliwości, odparła, że woli mieć więcej miejsca podczas podróży .

Wygląda na to, że bardziej ci zależy na własnym komforcie niż na dobru syna - odparła jej pasażerka, co wywołało płacz matki chłopca.

Finalnie kobieta zamieniła się miejscem z mężczyzną siedzącym obok jej syna. Autorka wpisu na forum zaznacza jednak, że gdy rezerwowała swoje siedzenie, to mamy chłopca było już zajęte. Świadczy to o tym, że zajęła go jeszcze wcześniej.

Nie wyglądało to na brak planowania, ale na to, że chciała zapłacić tylko za jedno lepsze miejsce i wzbudzić we mnie poczucie winy, bym oddała swoje - dodała.

Czytaj też: O tym uzdrowisku nad Bałtykiem mało się mówi, a szkoda. Tutaj wygrzejesz kości w gorących źródłach

Statek wycieczkowy zatonął w wakacyjnym raju Polaków. Trwa akcja, w wodzie czyha niebezpieczeństwo
Jednym z najdłuższych pociągów świata pojedziesz z darmo. Mimo to chętni się nie wyrywają
Obserwuj nas w
autor
Kamila Sabatowska

Magister filologii polskiej, od kilku lat pracuje jako redaktorka. Prywatnie fanka sportu – zwłaszcza siatkówki i miłośniczka zwierząt. Szczęśliwa posiadaczka cavaliera.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl
turystyka Lotniska i linie lotnicze polska świat poradnik podróżnika quizy