Wpadł w dziki szał na pokładzie. Zaatakował stewardessę i... wózek z przekąskami
Niektórzy pasażerowie nie zdają sobie sprawy z tego, jakie niekiedy konsekwencje może mieć ich zachowanie na pokładzie samolotu. Media regularnie są zasypywane materiałami wideo, które ujawniają, do czego zdolni są niektórzy turyści. W zeszłym tygodniu udowodnił to jeden z pasażerów lotu amerykańskiej linii Delta.
Mężczyzna zaatakował stewardessę, a potem napadł wózek z przekąskami.
Agresywny pasażer na pokładzie samolotu
Nietypowy incydent miał miejsce 15 września na pokładzie samolotu amerykańskiej linii lotniczej Delta. Maszyna wystartowała w Atlancie i zmierzała do Seattle w Stanach Zjednoczonych. Spokojny lot zaburzył natomiast jeden z pasażerów.
Powołując się na internetowy wpis użytkownika Reddita, The Independent zdradził, co wydarzyło się na pokładzie samolotu. Jeden pasażer zaczął bardzo agresywnie się zachowywać. Wpadł w istny szał i próbował otworzyć awaryjne drzwi, narażając wszystkich na niebezpieczeństwo. Zaraz po tym, zaatakował stewardessę, a także wózek z przekąskami.
Lot samolotem do Seattle. Na miejscu czekała policja
Jak ujawnia The Independent, niesforny pasażer swoim zachowaniem doprowadził do
zatrzymania przez policję tuż po wylądowaniu na lotnisku w Seattle. Wcześniej jednak został skuty przez turystów znajdujących się w pierwszej klasie w samolocie.
“Został skuty opaskami zaciskowymi. Nie byłem w stanie stwierdzić, czy był pijany, czy też miał problemy psychiczne” - napisał użytkownik Reddita.
Całą sytuację nagrał smartfonem były uczestnik “The Bachelor” Matt James, który również był na pokładzie. Na swoim profilu na Instagramie opublikował wideo.
Oświadczenie linii lotniczych Delta
W przypadku agresywnych pasażerów załoga zawsze stara się szybko interweniować. Niekiedy kończy się to awaryjnym lądowaniem, a także zatrzymaniem przez policję. Wszystko to w trosce o bezpieczeństwo reszty podróżnych. Nierzadko też linie lotnicze mówią wprost, jakie jest ich stanowisko w takich sprawach.
Po incydencie z agresywnym pasażerem na pokładzie, cytowany przez The Independent rzecznik linii lotniczych oświadczył: “Mamy zerową tolerancję dla niesfornego zachowania na pokładzie naszych samolotów, zwłaszcza wobec naszych pracowników i klientów”.