Stewardessa zdradza 5 najbardziej znienawidzonych nawyków pasażerów
Praca stewardessy ma wiele zalet, ale w zawodzie tym, jak w każdym innym, trzeba liczyć się z pewnymi wadami. Jedną z nich jest czynnik ludzki, a dokładniej uciążliwi pasażerowie. Stewardessa, która współpracowała z 20 największymi międzynarodowymi przewoźnikami, opowiedziała, jakich zachowań turystów nie lubi najbardziej.
"The Sun" opisał post, który wcześniej pojawił się na popularnym forum internetowym Reddit. Autorką wpisu była stewardessa, która pracując dla linii lotniczych 3-4 dni w tygodniu, dziennie spotykała nawet 300-400 osób. W poście postanowiła opisać pięć najgorszych typów pasażerów.
Pijaństwo na pokładzie samolotu - tego nienawidzą stewardessy
Stewardessa wyznała, że jednym z najgorszych zachowań pasażerów jest ciągłe dopominanie się o alkohol. – Ludzie, którzy podróżowali klasą biznesową, wpadali w złość, kiedy nie mogłam podać im "potrójnego shota" rumu, ponieważ byliśmy w powietrzu i mieliśmy ograniczone ilości alkoholu na pokładzie – napisała autorka wpisu.
Najgorsze zachowania pasażerów
Kolejnym irytującym zachowaniem, o jakim wspomniała pracowniczka linii lotniczych, jest zakładanie przez pasażerów nogi na klamkę od drzwi ewakuacyjnych. Zgodnie z ich tłumaczeniem robią tak, ponieważ nie mają wystarczająco dużo miejsca na nogi i muszą je o coś oprzeć.
Na liście znienawidzonych zachowań znalazły się oczywiście bójki i potyczki. Niestety tak często do nich dochodzi, że to już nawet nikogo nie dziwi. Zdaniem autorki wpisu tak samo irytujące są kradzieże w samolotowych toaletach.
Warto pamiętać, że niektóre zachowania są nie tylko zwyczajnie irytujące, ale mogą być także niebezpieczne. Takich nawyków stewardessa nie lubi najbardziej. Należy do nich niezapinanie pasów.
Zachowanie, którym wyjątkowo pasażerowie potrafią wyprowadzić stewardessę z równowagi, jest naruszanie jej przestrzeni osobistej. Zdarzało się, że podróżujący samolotem mężczyźni „łapali ją za tyłek”.
Bonusowym punktem na liście pasażerskich grzechów są brak empatii i wyrozumiałości względem personelu i pozostałych pasażerów. W tym punkcie przytoczyła sytuację, w której jeden z pasażerów zasłabł i obsługa była zajęta udzielaniem mu pierwszej pomocy, a inny skarżył się, że nie otrzymał posiłku na czas.
Artykuły polecane przez redakcję Turystów:
Poznajecie skąd pochodzi pocztówka? Polskie miasto odwiedzają tłumy turystów
Pociąg "Słoneczny" powraca na tory. Podano nowe ceny biletów
Japonia znosi restrykcje. Granice otwarte, ale tylko dla wybranych
Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami, lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres: [email protected].