Turysci.pl Polska Polityk dostał spleśniałe kanapki w Pendolino. PKP komentuje sprawę
fot. Wikipedia Commons/ Megatron7667/ CC BY-SA 4.0/ https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/, Twitter/ Piotr Kołomycki

Polityk dostał spleśniałe kanapki w Pendolino. PKP komentuje sprawę

13 września 2021
Autor tekstu: Ania Radke

Polityk podróżujący pociągiem Pendolino PKP Intercity otrzymał w ramach poczęstunku spleśniałe kanapki. Zdjęciem podzielił się na swoim Twitterze. „Wolę nie wiedzieć jak mógłby wyglądać poczęstunek w drugiej klasie" - napisał.

Piotr Kołomycki, polityk zasiadający w zarządzie warszawskiej Platformy Obywatelskiej, w sobotę 11 września podróżował pociągiem PKP Intercity relacji Bielsko-Biała - Gdynia. W trasie spotkała go jednak niemiła niespodzianka

Spleśniałe kanapki w PKP Intercity

Podczas podróży Pendolino obsługa pociągu zaoferowała pasażerom pierwszej klasy standardowy poczęstunek, czyli dwie kanapki. Niestety, gdy Kołomycki otworzył pudełko, okazało się, że nie były one pierwszej świeżości.

- Nie ma to jak Pendolino! „Przygotowaliśmy dla państwa poczęstunek", dziękuję! Chociaż przyznam, że wolę nie wiedzieć jak mógłby wyglądać poczęstunek w drugiej klasie - napisał na Twitterze polityk.

Poczęstunek pasażerów drugiej klasy w pociągach Pendolino wydaje się jednak bezpieczniejszy, ponieważ jest to woda (gazowana lub niegazowana). Jadący pierwszą klasą w cenie biletu otrzymają natomiast wodę lub sok, kawę lub herbatę (do wyboru) oraz chłodną przekąskę z ograniczonego menu.

PKP Intercity komentuje sytuację

Sprawa nie obeszła się bez echa, a post polityka był szeroko komentowany w mediach społecznościowych. Do sprawy zdecydowało się odnieść również PKP Intercity, które obiecało zająć się sprawą.

- Wyjaśniamy sytuację, która miała miejsce w sobotę 11 września w pociągu Express InterCity Premium z franczyzobiorcą świadczącym usługi dla WARS. Pragniemy podkreślić, że podobny przypadek nie został nigdy wcześniej odnotowany. Dbamy o to, aby posiłki dla naszych pasażerów były przygotowywane w wagonach gastronomicznych WARS zgodnie z odpowiednimi standardami jakościowymi i zasadami bezpieczeństwa zdrowotnego żywności. Zależy nam na jak najwyższej jakości usług świadczonych na pokładach pociągów PKP Intercity, dlatego każde zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości są przez nas szczegółowo sprawdzane - pisze rzeczniczka prasowa PKP Katarzyna Grzduk.

Wątpliwa jakość posiłków również w samolotach

Jedna z komentujących poskarżyła się również na wątpliwą jakość posiłków w samolotach linii Ryanair. Kanapka z bekonem, za którą jedna z pasażerek miała zapłacić 5,5 euro (ok. 25 zł), okazała się prawie nie mieć w sobie mięsa.

- Ryanair nie robi kanapek, ale płaci za to firmom cateringowym. Może warto przyjrzeć się, kto zajmuje się cateringiem, ponieważ jest to obrzydliwe i niespełniające norm - odpisał jej jeden z internautów.

Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres redakcja@turysci.pl

Artykuły polecane przez redakcję Turysci.pl:

Źródło: Fakt, TVN24

Obserwuj nas w
autor
Ania Radke

Studentka Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek logistyka i administrowanie w mediach. Przed dołączeniem do redakcji pracowałam w agencjach PR. Kocham wielkie miasta i wysokie góry, a sporty zimowe to mój żywioł. Interesuje się społeczeństwem i sztuką w każdej postaci, uwielbiam też poznawać obce kultury. Do redakcji Turystów dołączyła kierowana przede wszystkim ciekawością świata i zamiłowaniem do pisania. Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl
turystyka Lotniska i linie lotnicze polska świat poradnik podróżnika quizy