Turysci.pl Europa Polak wyproszony z samolotu. "3 h dłużej w samolocie dla około 300 osób"
fot. Twitter/ kenny70

Polak wyproszony z samolotu. "3 h dłużej w samolocie dla około 300 osób"

23 grudnia 2021
Autor tekstu: Ania Radke

Polak został wyproszony z samolotu po tym, jak awanturując się ściągnął maseczkę i głośno wyrażał swoje poglądy. Jak sam przyznał, był pijany. Świadek zdarzenia, który całą sytuację opisał na Twitterze, poinformował, że samolot zrobił przystanek w Rejkiawiku, by wysadzić niesfornego pasażera.

22 grudnia na Twitterze pojawiło się nagranie przedstawiające incydent w samolocie. Polak stał przed swoim miejscem bez maseczki, krzyczał i żywo gestykulował. W mediach społecznościowych rozgorzała dyskusja na temat decyzji kapitana samolotu.

Polak wyrzucony z samolotu w Rejkiawiku

Nagranie zostało opublikowane przez innego pasażera, który znajdował się blisko awanturującego Polaka. Jak sam stwierdził, jego zdaniem wysadzenie współpasażera nie było konieczne.

— Niestety byłem świadkiem międzylądowania w Rejkiawiku i wysadzenia rodaka, który… w mojej ocenie nie był agresywny i nie było to konieczne, ale kapitan podjął już decyzję. W efekcie - 3 godz. dłużej w samolocie dla około 300 osób. Czy zasadnie? Sami oceńcie — napisał świadek zdarzenia na Twitterze.

Na nagraniu widać, jak polski pasażer bez maseczki krzyczy i zagaduje innych podróżnych. W pewnym momencie sam przyznaje, że jest nietrzeźwy.

Wkrótce ten sam pasażer opublikował kolejny film, na którym widać, jak podczas międzylądowania w Rejkiawiku Polak zostaje wyprowadzony z samolotu przez ochroniarzy.

Na Twitterze rozgorzała gorąca dyskusja na temat zasadności decyzji kapitana. Wielu komentujących stwierdziła, że była ona słuszna i wynikała z procedur i troski o bezpieczeństwo pasażerów.

— Oczywiście, że słusznie. Kapitan odpowiada za ludzi zamkniętych w aluminiowej rurze ze skrzydłami, lecącej 10 km nad ziemią. Gdy traci się kontrolę nad zachowaniem chociaż jednej, jest to poważne zagrożenie dla reszty, a to zagrożenie należy natychmiast usunąć. Kropka — skomentował jeden z użytkowników Twittera.

Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres redakcja@turysci.pl

Artykuły polecane przez redakcję Turysci.pl:

źródło: Onet

Obserwuj nas w
autor
Ania Radke

Studentka Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek logistyka i administrowanie w mediach. Przed dołączeniem do redakcji pracowałam w agencjach PR. Kocham wielkie miasta i wysokie góry, a sporty zimowe to mój żywioł. Interesuje się społeczeństwem i sztuką w każdej postaci, uwielbiam też poznawać obce kultury. Do redakcji Turystów dołączyła kierowana przede wszystkim ciekawością świata i zamiłowaniem do pisania. Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl
turystyka Lotniska i linie lotnicze okiem turystów polska europa świat poradnik podróżnika archeologia quizy