Pilot zareagował na opóźniony lot. Pasażerowie byli bardzo zdziwieni jego zachowaniem
Pilot samolotu Wizz Air lecącego z Londynu do cypryjskiej Larnaki nie wytrzymał i po siedmiu godzinach opóźnienia zrobił coś, co zadziwiło podróżnych. Jedna z turystek wszystko nagrała, a filmik wrzuciła na TikToka.
Lot z Londynu do Larnaki miał siedem godzin opóźnienia, co powodowało zniecierpliwienie u podróżnych i napięcie pilota. Mężczyzna w pewnym momencie nie wytrzymał i zwrócił się do pasażerów samolotu. Jedną z nich była Hannah Mace, która wszystko nagrała i opublikowała w mediach społecznościowych.
Pilot nie wytrzymał
Nagranie z wnętrza samolotu przedstawia zdezorientowanych pasażerów i słychać głos pilota, który zwraca się do nich, mówiąc, że jeżeli ktoś chce wysiąść, to proszony jest o podniesienie ręki.
– Nie polecimy dzisiaj, jeśli, ktoś teraz wysiądzie. Nie potrzebujemy tego ani ja, ani reszta załogi. Robimy, co w naszej mocy, żeby wylecieć, ale to, co się dzieje, jest poza naszymi możliwościami. Jeśli chcecie wysiąść, to puszczę was. Nie ma problemu – mówi na nagraniu pilot.
Zobacz nagranie:
To nie wina pilota
Filmik stał się hitem Internetu i został polubiony już przez 89 tys. osób. Internauci w komentarzach pod nagraniem wyrażali także swoje opinie na temat zachowania pilota. Wielu z nich wstawiło się za nim, twierdząc, że to nie jego wina.
– Mam na myśli, że ma rację, co oni mają zrobić? Nie jest miło mieć opóźniony lot, ale to nie jest wina personelu.
– Szczerze mówiąc, nie obwiniam go, podróżni potrafią zachować się w zupełnie zdziczały sposób, szczególnie po pandemii. – Nie rozumiem, dlaczego ludzie są źli na pilotów lub załogę. To nie ich wina, że są problemy z mechaniką czy z lotniskiem – pisali użytkownicy TikToka.
A czy Wam zdarzyło się równie długie opóźnienie w podróży? Dajcie znać w komentarzu.
Artykuły polecane przez redakcję Turystów:
-
Poznajecie skąd pochodzi pocztówka? Polskie miasto odwiedzają tłumy turystów
-
Pociąg "Słoneczny" powraca na tory. Podano nowe ceny biletów
-
Japonia znosi restrykcje. Granice otwarte, ale tylko dla wybranych
Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami, lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres: redakcja@turysci.pl.
Źródło: podroze.onet.pl, tiktok.com