Turysci.pl Świat Pilot zareagował na opóźniony lot. Pasażerowie byli bardzo zdziwieni jego zachowaniem
Fot. RyanMcGuire z Pixabay, canva.com

Pilot zareagował na opóźniony lot. Pasażerowie byli bardzo zdziwieni jego zachowaniem

29 maja 2022
Autor tekstu: Wioleta Piróg

Pilot samolotu Wizz Air lecącego z Londynu do cypryjskiej Larnaki nie wytrzymał i po siedmiu godzinach opóźnienia zrobił coś, co zadziwiło podróżnych. Jedna z turystek wszystko nagrała, a filmik wrzuciła na TikToka.

Lot z Londynu do Larnaki miał siedem godzin opóźnienia, co powodowało zniecierpliwienie u podróżnych i napięcie pilota. Mężczyzna w pewnym momencie nie wytrzymał i zwrócił się do pasażerów samolotu. Jedną z nich była Hannah Mace, która wszystko nagrała i opublikowała w mediach społecznościowych.

Pilot nie wytrzymał

Nagranie z wnętrza samolotu przedstawia zdezorientowanych pasażerów i słychać głos pilota, który zwraca się do nich, mówiąc, że jeżeli ktoś chce wysiąść, to proszony jest o podniesienie ręki.

Nie polecimy dzisiaj, jeśli, ktoś teraz wysiądzie. Nie potrzebujemy tego ani ja, ani reszta załogi. Robimy, co w naszej mocy, żeby wylecieć, ale to, co się dzieje, jest poza naszymi możliwościami. Jeśli chcecie wysiąść, to puszczę was. Nie ma problemu – mówi na nagraniu pilot.

Zobacz nagranie:

To nie wina pilota

Filmik stał się hitem Internetu i został polubiony już przez 89 tys. osób. Internauci w komentarzach pod nagraniem wyrażali także swoje opinie na temat zachowania pilota. Wielu z nich wstawiło się za nim, twierdząc, że to nie jego wina.

Mam na myśli, że ma rację, co oni mają zrobić? Nie jest miło mieć opóźniony lot, ale to nie jest wina personelu.

Szczerze mówiąc, nie obwiniam go, podróżni potrafią zachować się w zupełnie zdziczały sposób, szczególnie po pandemii. Nie rozumiem, dlaczego ludzie są źli na pilotów lub załogę. To nie ich wina, że są problemy z mechaniką czy z lotniskiem – pisali użytkownicy TikToka.

A czy Wam zdarzyło się równie długie opóźnienie w podróży? Dajcie znać w komentarzu.

Artykuły polecane przez redakcję Turystów:

  1. Poznajecie skąd pochodzi pocztówka? Polskie miasto odwiedzają tłumy turystów

  2. Pociąg "Słoneczny" powraca na tory. Podano nowe ceny biletów

  3. Japonia znosi restrykcje. Granice otwarte, ale tylko dla wybranych

Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami, lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres: redakcja@turysci.pl.

Źródło: podroze.onet.pl, tiktok.com

Obserwuj nas w
autor
Wioleta Piróg

Redaktorka Turysci.pl

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl
turystyka Lotniska i linie lotnicze polska świat poradnik podróżnika quizy