Turysci.pl Na topie Dziecko wrzeszczy przez 8 godzin trwania lotu. Trudno wyobrazić sobie gorszy scenariusz
Shane Townley

Dziecko wrzeszczy przez 8 godzin trwania lotu. Trudno wyobrazić sobie gorszy scenariusz

6 lipca 2022
Autor tekstu: Ewa Matysiak

Lot z Niemiec do Stanów Zjednoczonych stał się przeprawą przez piekło. Pasażerowie na pokładzie samolotu linii Lutfhansa zostali sterroryzowani przez 3-letniego chłopca. Dziecko przez 8 godzin trwania lotu wrzeszczało, żądając włączenia Internetu.

Podróż samolotem zwykle wiąże się z dużą ekscytacją, niemniej jednak widok bobasa w kolejce do odprawy powoduje grymas na twarzy wielu pasażerów. Rozwrzeszczane dzieci na pokładzie samolotu to nadal nieco delikatny temat, który wzbudza wiele emocji.

3-latek sterroryzował pasażerów samolotu

Sytuacja zdarzyła się w sierpniu 2017 roku, ale dopiero rok później nagranie z feralnego lotu zostało opublikowane w sieci. Film autorstwa nowojorskiego artysty Shane Townley'a w błyskawicznym tempie zdobył popularność w mediach społecznościowych.

Mężczyzna leciał z Berlina do Nowego Jorku i szybko zorientował się, że 8 godzin spędzonych na pokładzie samolotu nie upłynie w ciszy i spokoju. Wśród pasażerów znalazło się nieznośne dziecko, które jeszcze przed wystartowaniem domagało się włączenia Internetu. To był dopiero przedsmak tego, co miało trwać przez najbliższe 8 godzin.

W trakcie trwania międzykontynentalnego lotu chłopiec ciągle wrzeszczał, wydając z siebie niemal demoniczne odgłosy, przyprawiające współpasażerów o migrenę. Jakby tego było mało, kilkulatek biegał po pokładzie, wspinał się na oparcie fotela i uderzał rękoma w sufit. Z pewnością nie chcielibyśmy mieć takiego towarzysza podróży.

"Dzwońcie po egzorcystę"

Tymczasem matka 3-latka próbowała uspokoić syna, ale na nic zdały się jej prośby. Kobieta prosiła personel, aby " uruchomił WiFi, by mogła włączyć synkowi iPada " i jednocześnie ostrzegła pozostałe osoby, że syn ma "problemy z zachowaniem".

Załoga samolotu doradzała metody na uspokojenie malucha, polecała bajki i gra na telefonie, ale niestety wszelkie próby przywołania chłopca do porządku spełzały na niczym.

Przez cały lot pasażerowie w kółko słyszeli jedno zdanie: ,,Ja chcę internet!”. Na nagraniach widać pasażerów zasłaniających uszy, ci najbardziej zdesperowani mówią wprost: "wezwijcie egzorcystę". Lądowanie musiało przynieść im niewyobrażalną ulgę.

Jak podaje "DailyMail", nie ma pewności, czy chłopiec cierpi na jakąś chorobę lub zaburzenie, które mogłoby wywoływać podobne zachowanie. Rzecznik Lufthansy dodał, że większość pasażerów wykazała zrozumienie wobec zaistniałej sytuacji, pomimo nieskutecznych prób uspokojenia dziecka przez matkę.

Lot samolotem może być dla kilkuletniego dziecka niekomfortowym i wyjątkowo stresującym przeżyciem, natomiast krzyk służy jako naturalny sposób wyrażania potrzeb i mechanizm regulowania emocji. Część internautów komentujących zaistniałą sytuację zauważa jednak, że wyrozumiałość i cierpliwość ma pewne granice . Zdaniem niektórych samolot powinien zawrócić na lotnisko i wyprosić z pokładu uciążliwych pasażerów.

  1. Gorączka cenowa nad polskim morzem? Turysta pokazał, ile zapłacił za dwa piwa w Gdańsku

  2. Oferty nieistniejących noclegów w natarciu. Przestrzegamy, jak nie dać się oszukać

  3. Turysta pokazał bilet na Kasprowy Wierch z 1995 roku. Różnicę w cenie widać gołym okiem

Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami, lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres: redakcja@turysci.pl.

Źródło: mamadu.pl

Obserwuj nas w
autor
Ewa Matysiak

Wcześniej redaktor naczelna serwisu swiatzwierzat.pl. Absolwentka Japonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W trakcie rocznego wyjazdu stypendialnego prowadziła badania nad relacją człowiek-pies oraz roli domowych pupili w japońskiej kulturze. W życiu prywatnym niestrudzona podróżniczka poszukująca szczęścia w licznych pasjach. 

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl
turystyka Lotniska i linie lotnicze polska świat poradnik podróżnika quizy