Biuro podróży mierzy się z ogromnymi problemami. Masowo rozsyła maile do podróżnych
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Wiele osób już w maju i czerwcu zdecydowało się na urlop, korzystając z niższych cen i mniejszego zatłoczenia w popularnych miejscach. Ogromne zainteresowanie przerosło oczekiwania, a na moment również możliwości biura Anex Tour.
Anex Tour to nowy gracz na Polskim rynku, ale nie na arenie międzynarodowej. Biuro posiada ogromną bazę hoteli w uwielbianej przez Polaków Turcji, a w ostatnich latach prężnie rozwijało się w Niemczech. Touroperator posiada nawet własne linie lotnicze, którymi przewozi swoich klientów. Mimo bogatego doświadczenia ich start w naszym kraju nie był idealny. Jednak pierwsze niedogodności niebawem będą tylko niemiłym wspomnieniem, ponieważ touroperator jeszcze wie, jak je rozwiązać. I to już w czerwcu.
Anex Tour masowo wysyła maile do pasażerów
Jak informuje branżowy portal "Wasza Turystyka", agenci turystyczni od dłuższego czasu skarżą się na forach na problemy z Anex Tour. Firma ma bardzo często zmieniać godziny wylotów i przylotów swoich samolotów.
Jak się okazuje, skala może być bardzo duża. Pasażerowie o zmianie godzin lotów mają być informowani w ostatniej chwili, a czasami nawet kilka razy dziennie. To budzi w nich frustrację, a także przysparza dodatkowych obowiązków agentom współpracującym z Anex Tour.
Biuro podróży tłumaczy się ze zmian godzin lotów
Jak podaje "Wasza Turystyka", do zmian godzin wylotów dochodziło z kilku powodów. Czasami były to nieprzewidziane sytuacje, których konsekwencją było uziemienie samolotów. Na przykład podczas lotu z Katowic do Hurghady miał być to koniec czasu pracy załogi, która nie może wyrabiać nadgodzin.
Anex Tour przyznał się do nieidealnego startu na polskim rynku. Winne temu ma być przede wszystkim ogromne zainteresowanie, które przerosło oczekiwania touroperatora.
"Jesteśmy na początku drogi w Polsce, a jak wiadomo, początki nie zawsze są łatwe. Spodziewaliśmy się, że wejdziemy na polski rynek bardzo mocno, ale że będzie aż tak duże zainteresowanie naszymi usługami, przerosło nasze najśmielsze marzenia. Chcąc sprostać temu wyzwaniu i temu, żeby zabrać na wakacje wszystkich chętnych turystów, czasem potrzebne są zmiany samolotów na większe. Stąd przesunięcia" - wyjaśniła w rozmowie z "Waszą Turystyką" Dominika Jurkowska, zastępczyni dyrektora generalnego Anex Tour w Polsce.
Niebawem problemy Anex Tour będą tylko wspomnieniem. Biuro ściąga do Polski nowe samoloty
Jurkowska zapewnia również, że już w czerwcu kłopoty związane za zmianą godzin lotów powinny być tylko wspomnieniem. Wszystko za sprawą nowych samolotów Anex Tour, które lada dzień wylądują w naszym kraju.
"Dajemy rekompensaty za duże opóźnienia lotów, mimo że, jak wiemy, pierwszy i ostatni dzień imprezy turystycznej to tzw. dni operacyjne. Jednocześnie pragnę zapewnić, że w przyszłym tygodniu do Polski przylatują kolejne dwa nasze duże samoloty, które zabiorą turystów na wykupione wakacje. To powinno wyeliminować te chwilowe niedogodności" - zapewniła Jurkowska.