Hitowy komentarz Ryanaira. Skomentował skandal z udziałem polityka, płaczemy ze śmiechu
Z tego artykułu dowiesz się:
-
Kim jest zamieszany w sprawę europarlamentarzysta
-
Jak brzmiał komentarz Ryanaira
-
Jaka była reakcja Internautów
Ryanair to jedna z najczęściej wybieranych linii lotniczych w Polsce i pozostałych krajach europejskich. Tym razem firma pokazała zabawną formę marketingu. Internauci są zachwyceni. Tweet firmy stał się hitem Internetu.
Ryanair wykorzystał skandal z europarlamentarzystą
Irlandzki przewoźnik odniósł się do skandalu, w który zamieszany jest były członek Parlamentu Europejskiego. Węgier Jozsef Szajer miał brać udział w nielegalnym sex party w Brukseli. Brali w nim udział głównie mężczyźni, a na miejscu znaleziono ekstazy.
Mężczyzna przyznał się, że brał udział w gejowskiej orgii, ale zaznaczył, że nie wie, skąd wzięły się tam znalezione środki. Postanowił przeprosić za swoje zachowanie w specjalnym komunikacie.
- Przepraszam moją rodzinę, moich kolegów, moich wyborców. Proszę, aby ocenili mój błąd na tle 30 lat poświęcenia i ciężkiej pracy. Błąd jest ściśle osobisty, jestem jedynym, który ponosi za niego odpowiedzialność - napisał.
- Na miejscu zaproponowałem policji wykonanie testu na obecność narkotyków, ale ostatecznie do tego nie doszło. Policja poinformowała, że na miejscu znaleziono pigułkę ekstazy. Nie była ona moja, nie wiem, kto ją przyniósł i jak. Złożyłem w tej sprawie oświadczenie na policji - dodał.
Sprawa odbiła się dużym echem w mediach społecznościowych, a wykorzystać postanowił to właśnie Ryanair. Na Twitterze firma zacytowała publikację, o następującej treści: " policja rozbiła grupowy seks z udziałem 25 mężczyzn. Bezimienny poseł do Parlamentu Europejskiego próbował uciec przez okno ".
Irlandzki przewoźnik odpowiedział: " chcesz uciec z Brukseli? mamy loty już od 14,99 € (w tym przypadku nie polecamy miejsca przy oknie) " . Tweet nawiązuje do informacji, że mężczyzna próbował uciekać z klubu po rynnie.
Odpowiedź Ryanaira bardzo spodobała się wśród użytkowników Twittera. " Arcydzieło", "mistrzostwo", "social media w Ryanairze mają mistrza", "geniusze reklamy", "Ryanair umie w marketing " - czytamy w komentarzach. Internauci pisali także, że to bardzo zabawny pomysł. Jakiś czas temu pisaliśmy o innej ciekawej decyzji Ryanaira.
Oryginalne pomysły linii lotniczych
Linie lotnicze często decydują się na ciekawe rozwiązania marketingowe, aby zachęcić potencjalnych pasażerów. Ostatnio wielu przewoźników wykorzystało dzień Black Friday i oferowało loty w niezwykle niskich cenach.
Są jednak inne pomysły. Przewoźnik Wideroe Pojawiła się reklama, w której firma namawia swoich klientów do korzystania z usług konkurencyjnych linii lotniczych. Mowa o takich firmach jak Norwegian, Lufthansa i KLM. To nie pierwszy taki przypadek w ostatnim czasie. To kampania mająca na celu wsparcie branży lotniczej w trudnych czasach pandemii. Więcej o tym przeczytać tutaj.
[ EMBED-2641 ]
Źródło: Radio Zet