Turysci.pl
Akcja norweskiej linii lotniczej

Unsplash.com/HAL9001

Apel do pasażerów. Nikt się nie spodziewał tak odważnego ruchu europejskiej linii lotniczej. A jednak

10 Listopada 2020

Autor tekstu:

Adrian Rybak

Udostępnij:

Akcja, którą zorganizowała jedna z linii lotniczych, zaskoczyła pasażerów z całego świata. To nie pierwszy przypadek, kiedy firmy sięgają po tego typu strategię. Spotykane to było szczególnie w ostatnim czasie. O czym mowa?

Akcja została rozpoczęta przez jedną z najpopularniejszych linii lotniczych w Europie. Wiele osób jest bardzo zaskoczona tym pomysłem. To dość oryginalna i odważna strategia, ale w ostatnim czasie była już spotykana. Nigdy jednak nie miało to takie znaczenia dla turystów. 

Akcja europejskiego przewoźnika. Świat zaskoczony

Mowa o norweskiej linii lotniczej Wideroe. Przewoźnik we wtorek wystosował do swoich klientów oryginalny apel. Początkowo internauci myśleli, że ich media społecznościowe przejęli hakerzy. Nic bardziej mylnego.

Pojawiła się reklama, w której Wideore namawia swoich klientów do korzystania z usług konkurencyjnych linii lotniczych. Mowa o takich firmach jak Norwegian, Lufthansa i KLM. To nie pierwszy taki przypadek w ostatnim czasie. 

Jakiś czas temu na podobną strategię zdecydowała się jedna z najpopularniejszych restauracji szybkiej obsługi na świecie, czyli Burger King. Reklamowali takie marki jak McDonalds, KFC czy Pizza Hut. Jaki jest powód takiej promocji?

Jak wiadomo, pandemia koronawirusa przyczyniła się do kryzysu na świecie. Wiele branż zostało zamkniętych lub znacznie ograniczonych. Przedsiębiorstwa mają świadomość trudnej sytuacji, dlatego postanawiają wspierać się wzajemnie. 

- Wszyscy walczą o przetrwanie w sytuacji, w której się znaleźliśmy. Jesteśmy nie tylko konkurentami, ale współpracujemy ze sobą i stanowimy jedną wielką rodzinę - powiedziała dla portalu MojaNorwegia.pl Catharina Solli, która linii Wideroe odpowiada za kontakty z mediami.

- Jak zwykle, od wielu lat mamy dobre kontakty z liniami SAS. Podobnie jest z Norwegianem i doszliśmy do wniosku, że to tego przewoźnika warto wyróżnić w naszym komunikacie. Bardzo mocno nam za to podziękowali - dodała ekspertka. 

Inne oferty specjalne

W czasach pandemii linie lotnicze decydują się na oferowanie specjalnych atrakcji swoim pasażerom. Niektóre pomysły są bardzo oryginalne. Jeden z nich jest skierowany dla fanów latania. Z tej opcji można skorzystać nawet przy zamkniętych granicach. 

Australijskie linie lotnicze Qantas zaoferowały swoim klientom "lot donikąd". Ma on potrwać aż siedem godzin. Samolot wystartuje 10 października z lotniska w Sydney. Nie ma on jednak docelowego miejsca podróży, a więc po długim locie samolot wyląduje w miejscu startu.

Oznacza to, że założeniem rejsu jest sama podróż samolotem, a nie dotarcie do konkretnego miejsca na świecie. Okazuje się jednak, że ten dziwny pomysł bardzo spodobał się klientom Qantas. Wszystkie bilety wyprzedały się w ciągu 10 minut.  To najszybciej wyprzedany lot w historii tego przewoźnika.

Źródło: Fly4Free

Podobne artykuły

Polska

Trudne warunki w Beskidach. Zamknięto część wyciągów

Czytaj więcej >
Podkarpacie co zobaczyć

Polska

Podkarpacie. Polski region pełen zróżnicowanych i niezwykłych miejsc

Czytaj więcej >
restrykcje muzeum

Polska

Polscy hotelarze mają nowy sposób na obchodzenie restrykcji. "Mam Muzeum i tam będzie można zamawiać catering"

Czytaj więcej >
Rodzina w Tatrach deptała krokusy

Polska

Turyści deptali krokusy. TPN promuje akcję „Ani kroku(s) dalej!"

Czytaj więcej >

Polska

Lotnisko w Gdańsku wprowadza szybkie testy na koronawirusa. Pozwolą uniknąć kwarantanny po przylocie

Czytaj więcej >
Turyści na Mazurach nie mogą korzystać z toalet

Polska

Turyści żeglujący na Mazurach mają kłopoty. Działalność portowa zabroniona do 7 maja

Czytaj więcej >