Polacy utknęli na Dominikanie. Od 40 godzin czekają na powrót do domu
Polacy, którzy mieli wylecieć z Dominikany już 2 dni temu, wciąż czekają na samolot powrotny. Chodzi o pasażerów lotu czarterowego z Punta Cana do Katowic. Przewoźnik wydał oświadczenie.
Polacy czekają na wylot z Dominikany do Katowic od ponad 40 godzin. Ich lot obsłużyć miał Boeing 787 Dreamliner Polskich Linii Lotniczych LOT, jednak z powodu usterki samolot nie wyleciał z lotniska.
Polacy na powrót do domu czekają już drugi dzień
Samolot miał odlecieć z Dominikany dwa dni temu jednak od tego czasu jest nieustannie przekładany. Informację o usterce przekazał portalowi Pasazer.com czytelnik.
Jak zawiadomił czytelnik portalu Pasazer.com, samolot SP-LRE najpierw zepsuł się w już Katowicach, skąd pasażerowie odlecieli samolotem zastępczym po około siedmiu godzinach opóźnienia.
– Następnie dreamliner miał zabrać pasażerów z Punta Cana do Katowic, ale niestety zepsuł się na Dominikanie. Samolot miał wylądować w Katowicach 15 kwietnia o 7:40, niestety do tej pory nawet nie wystartował z Punta Cana – dodał.
Jak czytamy, przyczyną opóźnienia jest usterka hamulców dreamlinera. Niezbędna część została już jednak przywieziona ze Stanów Zjednoczonych, a po dokonaniu czynności celnych, mechanicy przystąpili do naprawiania maszyny. Jak jednak poinformowali później, czynności mogą się przedłużyć.
– Mechanicy sygnalizują nam, że czynności mogą się przedłużyć. Najważniejsze dla nas jest przywiezienie pasażerów do Katowic, stąd decyzja o wysłaniu samolotu zastępczego, który wystartował o godzinie 13 z Warszawy – informuje biuro prasowe przewoźnika. Rzecznik prasowy LOT-u poinformował, że pasażerowie na lotnisku, których lot został opóźniony, otrzymali na koszt firmy dwa posiłki. Po decyzji o przełożeniu rejsu zostali przetransportowani do hotelu.
Pasażerowie w hotelu oczekują do odlotu samolotu SP-LRH, którego lądowanie w Punta Cana przewidywane jest o 16:40 czasu lokalnego, czyli o 22.40 czasu polskiego.
Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres redakcja@turysci.pl
Artykuły polecane przez redakcję Turysci.pl:
Źródło: Pasażer.com