Wyszukaj w serwisie
turystyka Lotniska i linie lotnicze okiem turystów polska europa świat poradnik podróżnika archeologia quizy
Turysci.pl > Na topie > Pasażerka nie chciała włożyć maseczki w samolocie. Doszło do awantury
Ania Radke
Ania Radke 02.06.2021 18:36

Pasażerka nie chciała włożyć maseczki w samolocie. Doszło do awantury

samolot
fot. Youtube/ SpentyKel

W samolocie linii Ryanair doszło do awantury, którą wywołała jedna z pasażerek. Kobieta nie chciała założyć maseczki, a po zwróceniu uwagi zaczęła krzyczeć i pluć na innych pasażerów i personel pokładowy.

Pasażerowie w samolocie od ponad roku zobligowani są do zasłaniania nosa i ust podczas lotu. Chociaż wydaje się to już oczywistością, niektórzy wciąż nie chcą dostosować się do tej zasady.

Awantura w samolocie przez brak maseczki

Na pokładzie samolotu lecącego z Ibizy do Bergamo doszło do nieprzyjemnego incydentu. Jedna z pasażerek nie chciała włożyć maseczki ochronnej, a po zwróceniu jej uwagi, zaczęła się awantura.

Portal Daily Mail opisał sytuację, w której pasażerka została poproszona o założenie maseczki na twarz przez innych podróżnych. Ta jednak nie chciała się na to zgodzić, krzyczała i kłóciła się ze wszystkimi.

Później było już tylko gorzej - kobieta zaczęła nawet pluć na współpasażerów znajdujących się wokół, doszło nawet do rękoczynów. Awanturująca się pasażerka pociągnęła nawet siedzącą przed nią kobietę za włosy.

Załoga zdołała wyprowadzić awanturującą się pasażerkę, zanim samolot zdążył wystartować.

Przypomnijmy, że w samolotach Ryanair obowiązuje nakaz zasłaniania nosa i ust podczas całej drogi. Można zdjąć ją jedynie podczas jedzenia lub picia.

Przewoźnik informuje również, że wszystkie samoloty Ryanaira wyposażone są w filtry powietrza HEPA, które usuwają cząsteczki z powietrza, aż do wielkości mikroskopijnych bakterii i klastrów wirusów (w ponad 99,99%).

Ponadto wszystkie wewnętrzne powierzchnie dezynfekowane są co noc przy pomocy profesjonalnych środków do dezynfekcji, których skuteczność określa się na ponad 24 godziny - czytamy na stronie Ryanaira.

Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres [email protected]

Artykuły polecane przez redakcję Turysci.pl: 

Źródło: Tanie Loty, Ryanair