Turysci.pl Lotniska i linie lotnicze Nie mogła wrócić z synem do Polski. Itaka zafundowała jej koszmarny powrót z Gruzji
Fot. JAIME REINAAFP/East News - zdjęcie ilustracyjne

31 sierpnia 2024
Autor tekstu: Redakcja Turyści

Opóźnione, czy odwołane loty zdarzają się na początku dziennym, jednak to, co przytrafiło się pani Annie, u każdego spowodowałyby zdenerwowanie i frustrację. Polka wybrała się w podróż z synem do Gruzji, ale w dzień powrotu do kraju, zapanował istny chaos.

Polka o koszmarnym powrocie z Gruzji

Pani Anna wybrała się z synem na wycieczkę do Gruzji . Wykupiła ją w biurze podróży Itaka i początkowo wszystko przebiegało pomyślnie. Koszmar rozpoczął się w dniu, kiedy mieli wracać do kraju.

3 sierpnia, w godzinach wieczornych pani Anna z synem i innymi pasażerami oczekiwała na autokar, który miał zabrać wszystkich na lotnisko. Jak wyznała w rozmowie z “Gazetą Wyborczą” tak się jednak nie wydarzyło. Najgorsze, że biuro podróży pozostawiło podróżnych bez informacji.

Pilotka wycieczki z Itaki nie udzieliła pomocy Polakom

“Pilot wycieczki, który nami się opiekował, poinformował nas, że autobus przyjedzie po nas do hotelu trzy godziny przed wylotem i zawiezie nas na lotnisko. Po południu zebrała się cała nasza grupa z bagażami i czekaliśmy o ustalonej godzinie. Nic się jednak nie wydarzyło, nikt nie przyjechał. Pytaliśmy w recepcji, czy mają jakieś informacje, ale nikt nic nie wiedział- mówi "Gazecie Wyborczej" pani Anna.

W końcu pasażerowie sprawdzili na stronie internetowej lotniska, że ich lot jest znacznie opóźniony . Według relacji pani Anny, kiedy próbowali dowiedzieć się czegoś więcej od pilotki wycieczki, ta odparła, że ma inne sprawy na głowie. Ostatecznie samolot wyleciał o godzinie 3:55 nad ranem.

Czytaj też: Tych turystów nad Bałtykiem nikt nie chce obsługiwać. “To kompletna ignorancja”

Tak tłumaczy się turystom Itaka

Pani Anna postanowiła, że zgłosi skargę, jednak odpowiedź, jaką otrzymała od Itaki, w żadnym stopniu jej nie usatysfakcjonowała. “Wyrażając ubolewanie z powodu stresującej dla naszej klientki sytuacji, zwracamy uwagę na fakt, że Gruzja, wspaniały kierunek dla osób ciekawych świata , to kraj odmienny kulturowo od naszych realiów, gdzie możemy spotkać się z innymi standardami niż te obowiązujące w Polsce, jak np. w sferze komunikacji i przepływu informacji - przekazała "Gazecie Wyborczej" Ewa Maruszak z biura prasowego Itaki.

Za: “Gazeta Wyborcza”

25 stopni w środku zimy? Nowa trasa z Polski zachwyci turystów, polecimy w egzotyczne miejsce
Potężny huk w kabinie, błysk w oknach. Piorun trafił w samolot lecący do Warszawy
Obserwuj nas w
autor
Redakcja Turyści
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl
turystyka Lotniska i linie lotnicze polska świat poradnik podróżnika quizy