Turysci.pl

Fot. unsplash.com/@lasmaa

Polskie miasta dołączają do arcyważnej akcji. Powinien ją poznać każdy turysta

24 Marca 2022

Autor tekstu:

Maja Lachowicz

Miasto może się przygotować na falę turystów , która pojawi się, gdy tylko zostanie zniesiony zakaz pordróżowania. Bezczynne oczekiwanie może nawet pogorszyć sytuację, gdy konkurencja szykuje kampanię reklamową. Już pięć polskich miast przystąpiło do akcji, która ma na celu przypominanie turystom o istnieniu wielu wspaniałych miejsc, do których koniecznie trzeba będzie pojechać.

Miasto może się reklamować już teraz

Warszawa , Łódź, Poznań i Gdańsk jako pierwsze ruszyły w wyścigu o turystów. Akcja #CityWillWait zmobilizowała je do zamieszczania "przypominajek" w mediach społecznościowych, skierowanych do potencjalnych gości, którzy odwiedzą je po zniesieniu obostrzeń. Głównym celem tych działań jest zaistnienie w świadomości osób, które będą chciały wybrać się na wycieczkę w najbliższym czasie, a jeszcze nie zdecydowały dokąd. Prezentowane są atrakcje miasta , które są zrzeszone w miejskich organizacjach turystycznych.

– Nagłe zahamowanie ruchu turystycznego postawiło całą branżę w bardzo trudnej sytuacji. Polacy musieli zrezygnować z zaplanowanych wyjazdów. Jednak gdy już pokonamy epidemię koronawirusa, każdy z nas będzie chciał odpocząć od pozostawania w domu. To będzie idealny moment dla lublinian, by odkrywać inne polskie miasta, jak Gdańsk, Łódź, Poznań czy Warszawę. My w tym czasie zaprosimy wszystkich do naszego miasta. Lublin i cała lubelska turystyka będą w tym czasie czekać na turystów. Planując wyjazdy, wykupując vouchery i pakiety pobytowe już teraz, w praktyce ratujemy polską turystykę – skomentował Krzysztof Żuk, prezydent Lublina.

Ogromne straty na świecie

Lublin jako piąte miasto przyłączył się do akcji i już zaprasza wszystkich do siebie. #CityWillWait jest dla każdego, ponieważ nie ma ograniczeń. Jeśli władze kolejnego miasta będą chciały się przyłączyć, nie będzie z tym żadnego problemu. Światowa Organizacja Turystyki oszacowała, że branża turystyczna może stracić od 30 do 50 miliardów dolarów przez pandemię koronawirusa. W Polsce jest to ok. 400 mln zł, lecz mamy nadzieję, że akcja taka jak ta pomoże odrobić straty.

Źródło: Portal Samorządowy

Tagi:

Podobne artykuły

Polska

Niesamowity pomysł na majówkę. Cudownie zachowane zamki na wodzie zobaczysz w Polsce
Czytaj więcej >

Polska

Kolejne pociągi Pendolino na torach w Polsce. Wiemy, gdzie pojadą superszybkie pociągi
Czytaj więcej >

Polska

Afera w samolocie PLL LOT. „Jeden pilot kradnie alkohol, a drugi się śmieje”
Czytaj więcej >

Polska

Grotołazi utknęli w jaskini w Tatrach. Na ratunek ruszyło dziesięciu ratowników
Czytaj więcej >

Polska

Polka wróciła z Egiptu z wyjątkową pamiątką. Służby na lotnisku natychmiast zareagowały
Czytaj więcej >

Polska

Bezmyślne zachowanie turystów w Parku Narodowym. Porażające, czego się dopuścili
Czytaj więcej >
Maja Lachowicz

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego na kierunku Turystyka i Rekreacja, z zawodu pilot wycieczek. Ciekawość świata i zamiłowanie do podróży poskutkowało dołączeniem do redakcji Turysci.pl, by móc zarażać czytelników turystyczną pasją. Plany na przyszłość obejmują podróże w najdalsze zakątki świata, głownie bogate przyrodniczo. Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: [email protected]

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: [email protected]