Wyszukaj w serwisie
turystyka Lotniska i linie lotnicze polska świat poradnik podróżnika quizy
Turysci.pl > Lotniska i linie lotnicze > Chciała tylko zmienić miejsce w samolocie, a polały się łzy. Internauci nie mają litości
Kamila Sabatowska
Kamila Sabatowska 26.11.2024 11:33

Chciała tylko zmienić miejsce w samolocie, a polały się łzy. Internauci nie mają litości

samolot
fot. pixabay/juno1412

Postawa kobiety, która wybrała się w podróż samolotem, spotkała się z dużym oburzeniem wśród osób na pokładzie maszyny, ale także internautów. Cała historia odbiła się szerokim echem w sieci i może być nauczką na przyszłość nie tylko dla głównej zainteresowanej, ale także innych osób decydujących się na takie posunięcia.

Pasażerka samolotu miała jedną prośbę

Z usług tanich linii lotniczych korzysta mnóstwo podróżnych na całym świecie. Nie ma się co dziwić, bo ceny są korzystne, a samolot to najszybszy ze środków transportu. Chcąc jednak jeszcze zmniejszyć koszty podróży, niektórzy przewoźnicy dają możliwość konkretnego wyboru konkretnego miejsca na pokładzie dopiero za dodatkową opłatą, co niektórzy próbują pominąć w sposób, który nie zawsze się udaje. Pasażerka, której historia pojawiła się na znanym forum internetowym, zirytowała użytkowników sieci.

Czytaj też: Pojawią się na ulicach Zakopanego. Już nie turyści z Bliskiego Wschodu, ale zaskoczenie

Nie żyje co najmniej jedna osoba. Samolot uderzył w blok mieszkalny

Zachowanie kobiety rozzłościło nie tylko pasażerów samolotu

Wszystko zaczęło się jeszcze przed startem samolotu, na który kobieta kupiła bilet nie tylko sobie, ale także swojemu dziecku. Gdy pasażerowie weszli na pokład, zapytała się osoby, która zajęła miejsce obok niej, czy może zamienić się z jej 9-letnim synem. Odpowiedź, jaką usłyszała, wywołała u niej atak płaczu.

Okazało się bowiem, że kobieta siedząca obok matki specjalnie dopłaciła, aby mieć zagwarantowane siedzenie w rzędzie, gdzie jest więcej miejsca. Dlatego też kategorycznie odmówiła zmiany, sugerując, że wymagając od niej tego, opiekunka dziecka powinna zwrócić jej pieniądze.

Zapytam, ile gotówki ma, by zwrócić mi pieniądze wydane na to miejsce - napisała wprost na forum internetowym kobieta.

Matka dziecka odpowiedziała, że jej zachowanie jest okropne i przez nią jej syn może mieć ataki paniki. Zdezorientowana pasażerka zapytała internautów, czy ich zdaniem faktycznie zachowała się nieładnie w stosunku do zaistniałej sytuacji. Zaznaczyła jednak, że zachowanie kobiety też pozostawiało wiele do życzenia.

lot
fot. pixabay/OrnaW

 

Komfort podróży ponad dziecko

Mama 9-latka wprost powiedziała, że jej dziecko boi się latać, jednak gdy pasażerka odmówiła jej zamiany miejsca, nie zaproponowała tego samego osobie, siedzącej przy synku. Na pytanie dlaczego nie chce skorzystać z takiej możliwości, odparła, że woli mieć więcej miejsca podczas podróży.

Wygląda na to, że bardziej ci zależy na własnym komforcie niż na dobru syna - odparła jej pasażerka, co wywołało płacz matki chłopca.

Finalnie kobieta zamieniła się miejscem z mężczyzną siedzącym obok jej syna. Autorka wpisu na forum zaznacza jednak, że gdy rezerwowała swoje siedzenie, to mamy chłopca było już zajęte. Świadczy to o tym, że zajęła go jeszcze wcześniej.

Nie wyglądało to na brak planowania, ale na to, że chciała zapłacić tylko za jedno lepsze miejsce i wzbudzić we mnie poczucie winy, bym oddała swoje - dodała.

Czytaj też: O tym uzdrowisku nad Bałtykiem mało się mówi, a szkoda. Tutaj wygrzejesz kości w gorących źródłach