Turysci.pl Lotniska i linie lotnicze Chciała, by jej małe dziecko zajęło cudze miejsce. Awantura w samolocie
fot. Chubykin Arkady Shutterstock

Chciała, by jej małe dziecko zajęło cudze miejsce. Awantura w samolocie

19 marca 2024
Autor tekstu: Angelika Czarnecka

Roszczeniowi pasażerowie zdarzają się niemal podczas każdego lotu. Nieraz dochodziło do sytuacji, kiedy żądali od innych podróżnych zmiany miejsca. Tym razem jednak matka, która na pokład weszła ze swoim 18-miesięcznym dzieckiem, nie chciała dać za wygraną.

Obok dodatkowe miejsce wykupiła inna kobieta. Na fotelu nikt nie siedział, dlatego też młoda mama poprosiła, by mogło na nim usiąść jej dziecko. Usłyszała jednak odmowę i wtedy się zaczęło. Załoga musiała interweniować.

Zarezerwowała dodatkowe miejsce w samolocie

Czasami to, co dla jednych wydaje się prostym rozwiązaniem, dla innych może bardzo szybko stać się źródłem konfliktu. Przekonała się o tym pasażerka, która wykupiła obok dodatkowe miejsce w samolocie, by lot przebiegł dla niej możliwie komfortowo. Historię opisał serwis Entertainmentmind.com.

Z początku wszystko przebiegało gładko i spokojnie do momentu, gdy na pokład weszła pasażerka z 18-miesięcznym dzieckiem, która wykupiła tylko jedno miejsce. Malucha trzymała na swoich kolanach, dlatego też widząc puste miejsce, poprosiła drugą kobietę o przesunięcie się, aby dziecko mogło zająć fotel dla siebie. Ta jednak nie chciała się zgodzić.

Czytaj też: 14. emerytura. Wiadomo, ile wyniesie świadczenie

Awantura na pokładzie. Interweniowała stewardessa

Młoda mama nie przyjęła zbyt dobrze odmowy. Zaczęła się awanturować, co przyciągnęło uwagę jednej stewardessy. Pracownica jednak stanęła po stronie kobiety, która wykupiła dodatkowe miejsce na pokładzie dla własnego komfortu. Poprosiła zatem, by małe dziecko siedziało na kolanach matki podczas lotu.

Jak opisuje serwis, kobieta całą podróż rzucała niesympatyczne spojrzenia i nieprzyjemne uwagi w kierunku pasażerki, która nie chciała ustąpić miejsca. W pewnym momencie ta z kolei zaczęła się zastanawiać, czy rzeczywiście postąpiła słusznie. Historią tego koszmarnego lotu podzieliła się też w mediach społecznościowych.

Skarga do linii lotniczej. Internauci oburzeni zachowaniem matki z dzieckiem

Internauci od razu zareagowali na historię pasażerki. Według nich matka z dzieckiem powinna była wykupić dodatkowe miejsce, zamiast żądać, że ktoś z pasażerów je ustąpi. Jeden z oburzonych użytkowników zasugerował też, że w takiej sytuacji powinno się złożyć skargę do przewoźnika na pracownika, który nie interweniował w kwestii nękania.

Źródło: Entertainmentmind.com

Czytaj też: Polacy oszaleli na punkcie tej wyspy. Padła rekordowa liczba turystów

Pasażerowie poczuli dziwny zapach. Nagle usłyszeli komunikat pilota
Pasażerka nagle zaczęła rodzić. Dramatyczne chwile na pokładzie
Obserwuj nas w
autor
Angelika Czarnecka

Redaktorka i wydawczyni serwisu Turyści.pl. Dziennikarka z kilkuletnim doświadczeniem w polskich mediach i absolwentka kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie. Miłośniczka włoskich regionów. Uwielbiam dzielić się wskazówkami dotyczącymi budżetowego podróżowania po świecie.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl
turystyka Lotniska i linie lotnicze okiem turystów polska europa świat poradnik podróżnika archeologia quizy