Turysci.pl Polska Rusza akcja #HotelowePokusy. Ma pomóc polskim hotelom i branży turystycznej
fot. pixabay.com/StockSnap/zdjęcie poglądowe

Rusza akcja #HotelowePokusy. Ma pomóc polskim hotelom i branży turystycznej

27 lutego 2021
Autor tekstu: Patryk Korzec

Travelist zachęca Polaków do rezerwowania noclegów w polskich hotelach. Akcja #HotelowePokusy i #GuiltyPleasure ma przypomnieć turystom o zaletach rezerwowania urlopów poza domem .

Polska turystyka potrzebuje wsparcia

Wszyscy cenimy takie przyjemności, jak śniadanie podane do łóżka, długie kąpiele w wygodnych wannach czy darmowe zestawy szamponów i kosmetyków, przygotowywane przez obiekty noclegowe, specjalnie dla nas . Przypomnienie takich małych szczegółów, które zawsze wywołują przyjemne wspomnienia, to główny argument akcji, przemawiający za wyjściem z domu i zorganizowaniem choć krótkiego wyjazdu.

rusza-akcja-wspierania-polskiej-turystyki-1-1614448350.jpg
turystyka w kryzysie. Akcja wsparcia

Materiały prasowe Travelist

Postanowiliśmy odwołać się do małych, hotelowych przyjemności, które sprawiają Gościom największą radość i przywołują najlepsze wspomnienia. To nie tylko relaks w SPA czy szaleństwo w aquaparku, ale również przytulne i miękkie szlafroki, spanie do południa, czy śniadania z dostawą do łóżka. Tworząc założenia kampanii, chcieliśmy puścić do naszych odbiorców przysłowiowe oko i przypomnieć im pokusy, za którymi stęsknili się przez długie miesiące lockdownu – czytamy w komunikacie prasowym wypowiedź Marketing Directora Travelist, Krzysztofa Dębskiego.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD MATERIAŁEM WIDEO [EMBED-3203]

Jak czytamy w materiałach przysłanych redakcji Turyści.pl, w akcję zaangażowali się również właściciele obiektów noclegowych. Travelist przekazało im pakiety materiałów, które wykorzystane zostaną do zachęcania turystów do przyjazdu, ale to nie wszystko.

#HotelowePokusy pomagają branży w kryzysie

Dodatkowym elementem jest zaproszenie do hoteli influencerów zajmujących się tematyką podróżniczą, którzy chętnie przyłączają się do akcji, opowiadając o własnych „wstydliwych przyjemnościach" – podaje Travelist.

Autorzy akcji wspierania polskiej branży turystycznej opowiedzieli nam, dlaczego takie działania są szczególnie istotne, zwłaszcza w dobie pandemii.

rusza-akcja-wspierania-polskiej-turystyki-3-1614448391.jpg
turystyka w kryzysie. Akcja wsparcia

Materiały prasowe Travelist

Zdecydowaliśmy się na kampanię #GuiltyPleasures z dwóch powodów. Po pierwsze idealnie oddaje ona istotę naszej działalności. Jako Travelist odpowiadamy zarówno na potrzeby Gości, jak i samych hoteli. Zdajemy sobie sprawę, że branża hotelarska ma za sobą trudny rok – dlatego chcemy pomóc tak, jak tylko możemy, korzystając z naszych kanałów dotarcia – informuje portal Turyści.pl Head of Brand & Communications Travelist, Oliwia Kiermasz.

Dowiedzieliśmy się również, skąd pomysł na humorystyczny ton akcji, zwracający uwagę turystów na małe przyjemności, które każdy z nas docenia podczas pobytu w hotelach.

T urystyka to jeden z tych wdzięcznych obszarów, w którym możemy sobie pozwolić na lekką, humorystyczną komunikację i puszczenie przysłowiowego "oka" w stronę naszych odbiorców . Hotelowe pokusy to rzeczy, o których wszyscy wiemy, a jednak niekoniecznie mówimy o nich głośno. Chcemy przez to pokazać, że naprawdę dobrze znamy naszych Gości i rozumiemy ich potrzeby. W końcu kto nie chciałby dostać śniadania do łóżka? – zauważa Oliwia Kiermasz.

rusza-akcja-wspierania-polskiej-turystyki-2-1614448401.jpg
turystyka w kryzysie. Akcja wsparcia

Materiały prasowe Travelist

Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres redakcja@turysci.pl

Artykuły polecane przez redakcję Turysci.pl:

Źródło: Travelist

Obserwuj nas w
autor
Patryk Korzec

Zawodowo dziennikarz i copywriter, prywatnie podróżnik od lat zafascynowany zwiedzaniem świata autostopem oraz poznawaniem obcych kultur. Warsztat dziennikarski doskonalony m.in. w takich mediach jak Radio Sygnały, Nasze Miasto Opole, Muzyczny Horyzont, Pro Radio, Rock Radio w Grupie Radiowej Agory oraz Pikio.pl. Zamiłowanie do turystyki, połączone z pasją dziennikarską, zaowocowało zaangażowaniem w tworzenie portalu Turyści.pl. Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl
turystyka Lotniska i linie lotnicze polska świat poradnik podróżnika quizy