Rusza akcja #HotelowePokusy. Ma pomóc polskim hotelom i branży turystycznej
Travelist zachęca Polaków do rezerwowania noclegów w polskich hotelach. Akcja #HotelowePokusy i #GuiltyPleasure ma przypomnieć turystom o zaletach rezerwowania urlopów poza domem.
Polska turystyka potrzebuje wsparcia
Wszyscy cenimy takie przyjemności, jak śniadanie podane do łóżka, długie kąpiele w wygodnych wannach czy darmowe zestawy szamponów i kosmetyków, przygotowywane przez obiekty noclegowe, specjalnie dla nas. Przypomnienie takich małych szczegółów, które zawsze wywołują przyjemne wspomnienia, to główny argument akcji, przemawiający za wyjściem z domu i zorganizowaniem choć krótkiego wyjazdu.
Materiały prasowe Travelist
– Postanowiliśmy odwołać się do małych, hotelowych przyjemności, które sprawiają Gościom największą radość i przywołują najlepsze wspomnienia. To nie tylko relaks w SPA czy szaleństwo w aquaparku, ale również przytulne i miękkie szlafroki, spanie do południa, czy śniadania z dostawą do łóżka. Tworząc założenia kampanii, chcieliśmy puścić do naszych odbiorców przysłowiowe oko i przypomnieć im pokusy, za którymi stęsknili się przez długie miesiące lockdownu – czytamy w komunikacie prasowym wypowiedź Marketing Directora Travelist, Krzysztofa Dębskiego.
DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD MATERIAŁEM WIDEO[EMBED-3203]
Jak czytamy w materiałach przysłanych redakcji Turyści.pl, w akcję zaangażowali się również właściciele obiektów noclegowych. Travelist przekazało im pakiety materiałów, które wykorzystane zostaną do zachęcania turystów do przyjazdu, ale to nie wszystko.
#HotelowePokusy pomagają branży w kryzysie
– Dodatkowym elementem jest zaproszenie do hoteli influencerów zajmujących się tematyką podróżniczą, którzy chętnie przyłączają się do akcji, opowiadając o własnych „wstydliwych przyjemnościach" – podaje Travelist.
Autorzy akcji wspierania polskiej branży turystycznej opowiedzieli nam, dlaczego takie działania są szczególnie istotne, zwłaszcza w dobie pandemii.
Materiały prasowe Travelist
– Zdecydowaliśmy się na kampanię #GuiltyPleasures z dwóch powodów. Po pierwsze idealnie oddaje ona istotę naszej działalności. Jako Travelist odpowiadamy zarówno na potrzeby Gości, jak i samych hoteli. Zdajemy sobie sprawę, że branża hotelarska ma za sobą trudny rok – dlatego chcemy pomóc tak, jak tylko możemy, korzystając z naszych kanałów dotarcia – informuje portal Turyści.pl Head of Brand & Communications Travelist, Oliwia Kiermasz.
Dowiedzieliśmy się również, skąd pomysł na humorystyczny ton akcji, zwracający uwagę turystów na małe przyjemności, które każdy z nas docenia podczas pobytu w hotelach.
– Turystyka to jeden z tych wdzięcznych obszarów, w którym możemy sobie pozwolić na lekką, humorystyczną komunikację i puszczenie przysłowiowego "oka" w stronę naszych odbiorców. Hotelowe pokusy to rzeczy, o których wszyscy wiemy, a jednak niekoniecznie mówimy o nich głośno. Chcemy przez to pokazać, że naprawdę dobrze znamy naszych Gości i rozumiemy ich potrzeby. W końcu kto nie chciałby dostać śniadania do łóżka? – zauważa Oliwia Kiermasz.
Materiały prasowe Travelist
Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres [email protected]
Artykuły polecane przez redakcję Turysci.pl:
Chaos po wprowadzeniu obostrzeń. Przedsiębiorcy nie wiedzieli, co robić
Wielki bunt przedsiębiorców. Nie zgadzają się na obostrzenia
Legenda nie żyje. Odszedł Antoni Marmol, podziwiały go tysiące Polaków
Źródło: Travelist