Szarpanina, rękoczyny i groźby na pokładzie samolotu. Pasażerowie czekali 7 godzin na wylot, nie wytrzymali [FILM]
Samolot czasem miewa opóźnienie, jednak bardzo rzadko zdarza się, by pasażerowie musieli siedzieć na jego pokładzie przez wiele godzin. Tak niestety stało się w czwartek na pokładzie maszyny linii Air India. Gdy wydawało się, że problemy zostały zażegnane, a samolot ruszył na pas startowy, podjęto decyzję o jego kolejnym powrocie.
Pasażerowie byli zmuszeni czekać 7 godzin, a gdy znów zostali cofnięci, emocje wzięły górę. Nie wytrzymali, a na pokładzie doszło do regularnego buntu. Padło wiele przykrych słów, doszło do szarpaniny i próby awaryjnego otwierania drzwi. Wszystko zostało nagrane, a filmiki trafiły do sieci.
Samolot miał 7 godzin opóźnienia, pasażerowie nie wytrzymali
Gdy po 7 godzinach czekania, samolot w końcu zaczął jechać na pas startowy, pasażerowie przyjęli to z ogromną ulgą. Niestety ze względu na problemy techniczne podjęto decyzję o zawróceniu go, co przelało szalę goryczy. Kilku turystów ruszyło w stronę kokpitu, pojawiły się groźby o wyważeniu drzwi. Stewardessy usiłowały załagodzić sytuację, jednak nie szło to zbyt dobrze. Gdy jedna z osób z obsługi usiłowała otworzyć drzwi rękawa, ktoś zaczął ją brutalnie szarpać.
Sytuacja powoli stawała się coraz bardziej nerwowa, powoli zaczęła robić się wręcz niebezpieczna dla innych osób obecnych na pokładzie. Gdyby miało to miejsce w europejskiej linii lotniczej, bez wątpienia zakończyłoby się to pilną interwencją służb. Osoby, które szarpały stewardessę, bez wątpienia by za to odpowiedziały, inaczej jednak podchodzi się do takich problemów w Indiach. Tam jedynie Urząd Lotnictwa zapowiedział konieczność przeprowadzenia dochodzenia w tej sprawie.
Filmy nagrywane na pokładzie trafiły do sieci
Cała ryzykowna sytuacja, która miała miejsce na pokładzie samolotu, została nagrana przez pasażerów. W pewnej chwili wielu z nich wyciągnęło telefony i zaczęło rejestrować to, co dzieje się w maszynie. Filmiki trafiły następnie do sieci, gdzie odbiły się szerokim echem wśród internautów. Większość ludzi, którzy je obejrzeli, nie mogli uwierzyć, że linie lotnicze oraz obsługa dopuścili do tak absurdalnej sytuacji trzymali turystów w zamknięciu tyle czasu.
``Look at what they are doing with cabin crew. In US they would have been arrested. @MoCA_GoI @DGCAIndia #shameful pic.twitter.com/ASi1CVyL3k
— Tarun Shukla (@shukla_tarun) 4 stycznia 2020
"If you dont open the door I will break the door". Amazing. Such passengers should be put on no fly list by @DGCAIndia immediately. @airindiain Delhi-Mumbai flight on Boeing 747 returned to bay day before after a snag. Captain wont fly an unsafe plane, passengers must understand! pic.twitter.com/2AHf9IbirC
— Tarun Shukla (@shukla_tarun) 4 stycznia 2020
Źródło: Fly4free