Turysci.pl Lotniska i linie lotnicze Polacy utknęli na rajskiej wyspie. Od czwartku czekają na samolot LOT-u do Katowic
shutterstock_Rudzenka

18 grudnia 2023
Autor tekstu: Natalia Księżak

Polscy turyści z wakacji na rajskiej wyspie mieli wrócić już w czwartek 14 grudnia. W samolocie, który miał lecieć Pyrzowicach doszło jednak do usterki. LOT musiał wysłać na pomoc mechaników aż z Warszawy.

O problemach Polaków na wyspie poinformowali media turystka, która wybrała się na miejsce z  biurem Rainbow. “Małe szanse na to, że do tego czasu wrócimy” - skomentowała Polka oczekująca na powrót do domu.

Polacy od czwartku czekają na samolotu LOT-u do Katowic

Samolot czarterowany przez PLL LOT miał lecieć do Katowic już 14 grudnia o godz. 17:55. Z powodu “usterki technicznej” lot do Polski został jednak tego dnia odwołany.

Turyści o kolejnych zmianach dowiedzieli się…w dużej mierze od innych Polaków, którzy również czekali na powrót.

Polacy utknęli na Dominikanie."Są małe szanse na to, że do tego czasu wrócimy"

“Mieliśmy wracać w czwartek po południu czasu lokalnego. Na lotnisku dostaliśmy voucher na 15 dolarów, za co nie udało się nam kupić nic konkretnego. Potem wróciliśmy do hotelu. Najdziwniejsze jest to, że informacja o zmianach wylotu pojawiała się tylko w części głównej tego hotelu, który jest ogromny” - przekazała TVN24 pani Dorota, która jest klientką biura Rainbow.

“Od poniedziałku wielu z nas zaczyna pracę, a według mnie są małe szanse na to, że do tego czasu wrócimy. Oprócz tego parking przy lotnisku mamy opłacony do czwartku. To jest okres przedświąteczny, więc planowaliśmy już być w domu i nie liczyliśmy się z tak długim wyjazdem” - dodała turystka.

Powrót Polaków z Dominikany zaplanowano na poniedziałek

Rzecznik PPL LOT Krzysztof Moczulski. przekazał, że “w samolocie wystąpiła usterka techniczna. Na miejsce musieli zostać wysłani mechanicy z Warszawy, którzy ją usunęli. Samolot niebawem wystartuje".

Wylot z Dominikany i powrót do Polski zaplanowano na poniedziałek 18.12. To także nie pierwszy raz, gdy powrót Polaków LOT-em z Dominikany nie może odbyć się planowo . Ostatnio również z powodu usterki technicznej. Na nowe części do samolotu musieli wtedy czekać kilka dni.

Natychmiast po lądowaniu Ryanaira na pokład wbiegli uzbrojeni funkcjonariusze. Pasażerowie na długo zapamiętają lot do Polski
Obserwuj nas w
autor
Natalia Księżak
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl
turystyka Lotniska i linie lotnicze okiem turystów polska europa świat poradnik podróżnika archeologia quizy