Wyszukaj w serwisie
turystyka Lotniska i linie lotnicze okiem turystów polska europa świat poradnik podróżnika quizy
Turysci.pl > Polska > Londyn-Luton. Polacy czekali na swoje bagaże ponad 2 godziny. Co się stało?
Ania Radke
Ania Radke 07.03.2022 17:57

Londyn-Luton. Polacy czekali na swoje bagaże ponad 2 godziny. Co się stało?

airport-g6d76c37af 1280
fot. Pixabay/ ilaria88

Wielu pasażerów podróżujących w weekend na lotnisko Londyn-Luton musiało czekać na bagaż rejestrowany ponad 2 godziny. Najmocniej dotknęło to pasażerów linii Wizz Air, w tym wielu Polaków. Linia wyjaśnia, co było powodem opóźnienia.

Lotnisko Londyn-Luton jest jednym z najpopularniejszych wśród pasażerów podróżujących z Polski, ponieważ latają na nie aż trzy tanie linie – Wizz Air, Ryanair i easyJet. W weekend podróżnych czekało jednak niemiłe zaskoczenie - okazało się, że taśmy nie jeżdżą, a na horyzoncie nie ma ani jednej walizki.

Opóźnienia na lotnisku Londyn-Luton

Sytuacja dotknęła przede wszystkim pasażerów Wizz Aira m.in. z Krakowa, Gdańska, Warszawy, Sofii, Bukaresztu czy Katowic, a easyJet z Mediolanu. Jak przekazał portal Fly4Free, początkowo pasażerowie zostali poinformowani, że powodem opóźnienia jest awaria taśm bagażowych.

Wkrótce później Wizz Air przesłał do poszkodowanych pasażerów komunikat, w którym wyjaśnił, że "z powodu niezapowiedzianego, częściowego strajku personelu u naszego partnera handlingowego, po przybyciu może nastąpić dłuższy niż zwykle czas oczekiwania, w szczególności ten związany z dostarczeniem bagażu rejestrowanego".

Wiadomości zostały wysłane już po wylądowaniu, zatem były jedynie wyjaśnieniem sytuacji, ale nie ostrzeżeniem. Ponadto, pasażerowie zostali poinformowani na lotnisku, że opóźnienie wyniesie maksymalnie kilkadziesiąt minut, jednak ostatecznie czas ten wyniósł ponad dwie godziny.

– Ludzie czekają długie godziny na swoje walizki. Wszystkie bagaże spóźnione. Osoby, które przyleciały z Warszawy, czekały dwie godziny, z Krakowa jeszcze dłużej – relacjonuje jeden z pasażerów.

– Mimo że nie mamy wpływu na sytuację, staramy się minimalizować wpływ strajku na naszą działalność – zapewnił Wizz Air, przepraszając za wszystkie niedogodności.

Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres [email protected]

Artykuły polecane przez redakcję Turysci.pl: 

źródło: Fly4Free

Tagi: