Turysci.pl Lotniska i linie lotnicze Nigdy nie rób tego ze swoją walizką. Może się okazać, że poleci w odwrotnym kierunku
fot. Shutterstock/Fotos593/TikTok

Nigdy nie rób tego ze swoją walizką. Może się okazać, że poleci w odwrotnym kierunku

24 września 2023

Nie za często, ale zdarza się, że nasza walizka leci zupełnie nie tam, gdzie my. Pracownik jednego z kanadyjskich lotnisk pokazał, że czasami zupełnie nieświadomie sami doprowadzamy do takiej sytuacji.

Tymczasem wystarczy pamiętać o jednej prostej zasadzie. O co chodzi?

Zagubiona walizka to duży stres

Zgubienie walizki podczas podróży to jeden z największych koszmarów. Pracownik sortowni bagażu podzielił się na oficjalnym kanale społecznościowym lotniska przydatną wskazówką, jak uniknąć tego nieszczęścia.

Na filmie opublikowanym z międzynarodowego portu w Ontario wyjaśnił co robimy źle. Nagranie stało się hitem na Tik Toku. Obejrzano już ponad 470 tys. razy.

Nie zbieraj na bagażu starych naklejek

Podróżni lubią zostawiać na swoich walizkach naklejki i przywieszki, które przypominają im o minionych wakacjach. Jak się okazuje, to duży błąd.

„Powiedzmy, że poleciałeś samolotem American Airlines, a miesiąc później poleciałeś Southwest Airlines. Linie American Airlines naklejają małą naklejkę, która mówi komputerowi, że powinien nadać bagaż w tę konkretną destynację. Jeśli więc na bagażu jest stara amerykańska naklejka, istnieje ryzyko, że zostanie zeskanowana zamiast nowej. Tym samym może wylądować gdzie indziej i nie dostać się do twojego samolotu” - tłumaczy pracownik sortowni.

Sam możesz zmniejszyć ryzyko pomyłki w sortowni

Usunięcie starych przywieszek zmniejsza ryzyko pomyłki w sortowni i zapewnia, że na bagażu wyświetlane są prawidłowe informacje o miejscu docelowym.

Po komentarzach internautów widać, że nie każdy miał taką wiedzę. “Ja je zawsze zostawiam! Mam ich już z 20”, “To prawda, wczoraj widziałem pasażerkę z wieloma naklejkami na walizce, które układały się już we wzór” - piszą pod filmem, dzieląc się swoimi doświadczeniami.

Ślinił się i puszczał gazy. Po 13 godzinach męczarni domagają się odszkodowania za lot
Tak pracownicy lotniska okradają podróżnych. Wszystko rejestrują kamery
Obserwuj nas w
autor
Marta Lewkowicz-Popławska
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@turysci.pl
turystyka Lotniska i linie lotnicze okiem turystów polska europa świat poradnik podróżnika archeologia quizy