Wyszukaj w serwisie
turystyka Lotniska i linie lotnicze polska świat poradnik podróżnika quizy
Turysci.pl > Świat > Dziecko z astmą wyproszone z samolotu American Airlines. Nie mogło założyć maseczki
Ania Radke
Ania Radke 16.09.2021 15:01

Dziecko z astmą wyproszone z samolotu American Airlines. Nie mogło założyć maseczki

samolot
fot. Unsplash/ Lukas Souza (zdjęcie ilustracyjne)

2-letnie dziecko zostało wyproszone z samolotu American Airlines po tym, jak dostało ataku astmy i nie było w stanie poprawnie założyć maseczki. Pilot zawrócił samolot, a całą rodzinę eskortowała policja.

Amanda Pendarvis wraz ze swoją matką i synem podróżowała w poniedziałek samolotem linii American Airlines z Dallas do Kolorado. Na pokładzie doszło jednak do nieprzyjemnego incydentu.

2-letni chłopiec został wyproszony z samolotu

Podczas lotu chłopiec dostał ataku astmy, przez który nie był w stanie założyć maseczki w prawidłowy sposób. Zauważyła to stewardesa, która nakazała matce zasłonić dziecku nos i usta.

Amanda Pendarvis zaczęła się wykłócać ze stewardesami i poinformowała personel pokładowy, że dziecko choruje na astmę i ma problemy z oddychaniem, przez co nie chce zakładać maseczki.

Kobieta okazała personelowi pokładowemu również negatywny wynik testu w kierunku COVID-19, który zrobiono dwulatkowi dzień przed wylotem.

Tłumaczenia matki dziecka o ataku astmy nie przekonały personelu pokładowego. Pilot przeprosił innych pasażerów za opóźnienie, tłumacząc, że w samolocie znajduje się podróżny nieprzestrzegający przepisów. 

Pilot zawrócił lot na lotnisko startowe, a rodzinę na lotnisku eskortowali policjanci. Pendarvis zrelacjonowała na swoim Instagramie, że było to najbardziej upokarzające i traumatyczne doświadczenie w jej życiu. 

- Nie powiedziałam, że nie spróbuję założyć maseczkę synkowi. Zostaliśmy wyprowadzeni z samolotu, kiedy trzymałam maskę na jego małej twarzy. Naprawdę nie mam słów - skomentowała Pendarvis na swoim Instagramie.

Do sprawy odniósł się również przewoźnik. Sprawę na Twitterze nagłośniła przyjaciółka kobiety, która opublikowała zrzuty ekranu z Instagrama. American Airlines skomentował post, że skontaktował się z Pendarvis w celu wyjaśnienia sprawy.

Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres [email protected]

Artykuły polecane przez redakcję Turysci.pl: 

Źródło: Radio Zet

Tagi: Samolot