"Zawsze zabieram z pokoju hotelowego te dwie rzeczy". Stewardessa ujawnia swój sekret
Gratisy lubimy wszyscy. Nie ma co ukrywać – każdy, kto zatrzymuje się w hotelach zastanawia się, które rzeczy znajdujące się w pokoju można zabrać ze sobą do domu. Pewna stewardesa postanowiła zdradzić swoim obserwatorom na Instagramie, które hotelowe przedmioty zawsze pakuje do walizki.
Na filmie wyjaśniła, jak zapewnić sobie komfortową podróż samolotem zabierając z hotelu tylko dwie niezbędne rzeczy.
Kapcie przydadzą się w samolocie
Kashlee Kucheran podzieliła się ze swoimi fanami trikiem, który pomaga jej poczuć się jak w domu podczas długiego lotu. Kobieta zawsze zabiera z hoteli białe kapcie w plastikowym opakowaniu. Po co?
Można je nosić je pokładzie, aby czuć się bardziej komfortowo podczas lotu. Są szczególnie przydatne na korytarzach, dzięki czemu nie trzeba chodzić po kabinie w samych skarpetkach. „ Na lotach długodystansowych większość linii lotniczych daje skarpetki. Ale są bardzo cienkie i uwierz mi, nie chcesz ich nosić do łazienki" – tłumaczy Kashlee.
Jak mówi, wiele linii lotniczych nie oferuje kapci w klasie ekonomicznej, a nawet biznesowej. Mogą na nie liczyć tylko podróżni w pierwszej klasie. Hotele dają je za darmo.
Czy wiecie jak można wykorzystać czepek kąpielowy?
Ekspertka do spraw podniebnych podróży proponuje też zabieranie z pokoi czepka pod prysznic. Okazuje się, że można go bardzo dobrze wykorzystać nie tylko w trakcie kąpieli.
Wystarczy nałożyć czepek na podeszwę butów i spakować do walizki. W ten sposób nie tylko nie ubrudzimy ubrań, ale także wykorzystamy przedmiot, który finalnie i tak trafiłby do kosza. Plastikowe nakładki to świetny sposób, aby brudne podeszwy nie dotykały czystej garderoby. „To szczególnie pomocne zwłaszcza gdy dokonujesz szybkiej zmiany na lotnisku i musisz włożyć je do bagażu" – zauważa Kashlee.
Hotelowy ręcznik nie jest gratisem
Na wyposażeniu hoteli, w których znajduje się spa, znajdziemy nawet dwie pary kapci. Śmiało można zabrać je do domu, w przeciwieństwie jednak do hotelowych szlafroków i ręczników. Jeśli obsługa hotelowa zauważy zniknięcie tych przedmiotów, może obciążyć gościa dodatkowymi kosztami.
Żeby ukrócić proceder zabierania „gratisów” niektóre hotele zostawiają już w pokojach karteczki z informacją, że w celu zakupu szlafroka czy parasola, gość powinien skontaktować się z hotelową recepcją.