Wyszukaj w serwisie
turystyka Lotniska i linie lotnicze polska świat poradnik podróżnika quizy
Turysci.pl > Lotniska i linie lotnicze > Udogodnienia w samolotach PLL LOT wejdą na wyższy poziom. Podróżni już odliczają dni
Angelika Czarnecka
Angelika Czarnecka 26.07.2024 16:57

Udogodnienia w samolotach PLL LOT wejdą na wyższy poziom. Podróżni już odliczają dni

PLL LOT
Fot. Shutterstock/Maxagar

Na brak internetu na pokładzie samolotu podczas kilkugodzinnej podróży narzeka wielu pasażerów. Polskie Linie Lotnicze LOT mają jednak świetne wieści. Jak ogłosił przewoźnik, nawet kilkaset Boeingów 787 zostanie wyposażonych w bezprzewodową sieć WiFi. 

Rewolucja w PLL LOT. Pasażerowie doczekają się WiFi

Na taką wiadomość podróżni długo czekali. W końcu WiFi na pokładzie Polskich Linii Lotniczych LOT stanie się rzeczywistością. Przewoźnik zawarł umowę z Viasat na instalację bezprzewodowej łączności. Dotychczas pasażerowie byli zobowiązani korzystać z włączonego trybu samolotowego w smartfonach, co uniemożliwiało im korzystanie z różnych aplikacji czy przeglądarki.

- Już niedługo będziemy mogli zaoferować naszym pasażerom długo oczekiwaną wygodę. Możliwość korzystania z dostępu do Internetu podczas lotu będzie uzupełnieniem wielu zmian, jakie przyniesie modernizacja naszych boeingów B787 Dreamliner - powiedziała Izabela Leszczyńska, dyrektor ds. rozwoju produktów i obsługi klienta w PLL LOT.

Kiedy w samolotach LOTu będzie internet?

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku, ani w kolejnym internet w samolotach jeszcze się nie pojawi. “W ramach planowanego retrofitu samolotów #PLLLOT, w 2026 roku wprowadzamy Wi-Fi na pokładach naszych Dreamlinerów dzięki współpracy z Viasat, liderem w łączności satelitarnej” - czytamy we wpisie przewoźnika na platformie X.

Te linie już oferują pasażerom bezpłatne WiFi

Takie samo rozwiązanie oferują już podróżnym linie Virgin Atlantic, Royal Jordanian, American Airlines, Delta Air Lines, czy JetBlue. Internet Viasat dostępny jest jednak tylko w nowych samolotach. Jest szybki, dzięki czemu pozwala nawet na prowadzenie wideo konferencji. 

Za: rynek-lotniczy.pl

Ryanair odleciał bez pasażera z niepełnosprawnością. "Cofnęli mnie z rękawa"
Ryanair
Ryanair
Pan Tomasz jest zszokowany tym, jak potraktowały go linie Ryanair. Mężczyzna podczas wsiadania do samolotu miał skorzystać z pomocy asystenta, ze względu na swoje problemy zdrowotne. Gdy asystent się nie zjawił, obsługa cofnęła go z rękawa i kazała zaczekać. W tym czasie rękaw zamknięto, a pan Tomasz został na lotnisku. Teraz Ryanair twierdzi, że w ogóle nie stawił się przy bramce.Skandal na lotnisku w Gdańsku. Samolot Ryanair odleciał bez niepełnosprawnego pasażera, chociaż ten, jak twierdzi, stawił się na odprawę, a nawet wszedł już do rękawa samolotowego. Sytuacja kosztowała go nie tylko sporo nerwów, ale też dodatkowe 100 funtów. Co tam się wydarzyło?
Czytaj dalej
Noc na podłodze i 5 euro na jedzenie. Tak WizzAir potraktował Polaków w Hiszpanii
ludzie na lotnisku, Majorka
ludzie na lotnisku, Majorka
Rodziny z dziećmi śpiące na krzesłach w restauracji i wprost na podłodze. Vouchery na jedzenie w śmiesznej wysokości 5 euro. Pasażerowie linii WizzAir wracający z Majorki do Polski przekonali się, jak przewoźnik troszczy się o swoich klientów. A właściwie, jak tego nie robi.Grupa Polaków utknęła w sobotę wieczorem na lotnisku w Majorce. W piątek doszło do globalnej awarii systemów informatycznych, co mogło wpłynąć na sobotni lot. I nie byłby w tym nic dziwnego, gdyby przewoźnik zadbał o swoich pasażerów. Ale sposób, w jaki ich potraktował, woła o pomstę do nieba.
Czytaj dalej