Wyszukaj w serwisie
turystyka Lotniska i linie lotnicze polska świat poradnik podróżnika quizy
Turysci.pl > Lotniska i linie lotnicze > Pilny komunikat dla osób podróżujących linią Wizz Air. Wielka awaria
Sylwia Kropiewnicka
Sylwia Kropiewnicka 04.10.2024 16:23

Pilny komunikat dla osób podróżujących linią Wizz Air. Wielka awaria

Samolot Wizz Air
fot. pixaby

Linie Wizz Air są jednymi z najpopularniejszych w naszym kraju. Firma wystosowała pilny komunikat dla podróżujących. Chodzi o wielką awarię. Ludzie są wściekli. 

Linie Wizz Air poinformowały o awarii

Linie Wizz Air należą do tzw. “tanich linii lotniczych”. Polacy je uwielbiają i bardzo często z nich korzystają. Niestety, nie mamy dobrych wieści dla podróżujących nimi. 3 października przewoźnik poinformował o wielkiej awarii. Podkreślono, że firma robi, co może, aby naprawić usterkę. Podróżni zostali jednak poproszeni o cierpliwość. 

Drodzy klienci, zmagamy się obecnie z problemami technicznymi wpływającymi na nasz system rezerwacji. W ich rezultacie możecie zauważyć zmiany w swoich rezerwacjach w aplikacji, na stronie internetowej lub otrzymać powiadomienia w tej sprawie - poinformowano w oświadczeniu na Facebooku. 

Śnieg i mróz w Polsce. Taka pogoda czeka nas w najbliższych dniach Zimą w Zakopanem się ich nie spodziewali. Arabowie nie odpuszczą nawet w święta, powód zaskakuje

Linie potwierdziły, że ich zespół pracuje nad usunięciem awarii

W tym samym komunikacie przekazano, że linie lotnicze Wizz Air robią, co mogą, aby jak najszybciej naprawić awarię. 

Prosimy, abyście zignorowali te zmiany. Zapewniamy przy tym, że poinformujemy was, gdy tylko rozwiążemy zaistniałe problemy - możemy przeczytać w poście opublikowanym w social mediach. 

Ostre reakcje pasażerów problemy techniczne Wizz Air

Osoby korzystające z usług linii Wizz Air wyraziły w sieci swoje niezadowolenie. Ich reakcje były dość gwałtowne. Podróżujący w ostrych słowach zabrali głos. Skarżyli się przede wszystkim na brak odpowiedzi ze strony firmy. 

Jeden z internautów był wręcz oburzony, ponieważ jak się okazało, spędził wiele godzin, siedząc na podłodze terminalu i nie otrzymał żadnej informacji o odwołaniu jego lotu. Inni pasażerowie także potwierdzili, że mieli problem z dostępem do podstawowych informacji.