Wyszukaj w serwisie
turystyka Lotniska i linie lotnicze okiem turystów polska europa świat poradnik podróżnika archeologia quizy
Turysci.pl > Europa > Oburzające zachowanie polskich turystów w samolocie. Ręce opadają
Mateusz Sidorek
Mateusz Sidorek 27.07.2020 12:39

Oburzające zachowanie polskich turystów w samolocie. Ręce opadają

pasażer zachowanie turystów
https://twitter.com/zwiazekzzppil

Pasażer to czasem prawdziwy kłopot dla personelu pokładu. Chociaż za normalne możemy uznać to, że każdy płacący za bilet podróżny liczy na odpowiednią obsługę podczas rejsu, to jednak są pasażerowie, którzy pozwalają sobie na zbyt dużo. Doskonale pokazuje to sytuacja, do której doszło w samolocie należącym do polskiego przewoźnika PLL LOT. Personel postanowił zrobić zdjęcie i opublikować je w mediach społecznościowych, aby uświadomić społeczeństwo, z czym muszą się mierzyć.

Każdy pasażer powinien zadbać o czystość dookoła siebie. Chociaż można myśleć, że to podstawowa wiedza, to jednak nie wszyscy się stosują do tej zasady. Za dobry przykład może posłużyć zdjęcie opublikowane na Twitterze Związku Zawodowego Personelu Pokładowego i Lotniczego. Fotografia została zrobiona na pokładzie Boeinga 787 należącego do PLL LOT. Niestety to pokazuje, jak oburzające może być zachowanie podróżujących. Nie tylko personel był zszokowany. Zdziwienie wyraziło również wielu internautów.

Pasażer może być koszmarem personelu pokładowego

Ten pasażer wyjątkowo oburzył zarówno personel pokładowy, jak i internautów. Wystarczy spojrzeć na fotele po wylądowaniu samolotu należącego do polskiego przewoźnika. Śmieci można znaleźć dosłowine wszędzie. Na miejscach do siedzenia czy podłodze leżą papiery, torebki foliowe oraz okruchy. Niestety nie wszyscy polscy turyści potrafią się zachować podczas podróży. Okazuje się, że często pozostają bezkarni, ponieważ przewoźnik nie wyciąga żadnych konsekwencji.

- Trudno uwierzyć, ale czasem tak wygląda samolot po wyjściu pasażerów - czytamy w fotografii, która pojawiła się na Twitterze Związku Zawodowego Personelu Pokładowego i Lotniczego.

Pasażer, który wychodzi z założenia, że wszystko mu się należy, to prawdziwy koszmar dla personelu pokładowego. Niestety zwrócenie uwagi często kończy się awanturą. Oburzenia nie ukryli także internauci, którzy zobaczyli fotografię w mediach społecznościowych. Wielu z nich zgodnie twierdzi, że takie zachowanie turystów powinno spotkać się z karą. Jeden z czytelników zasugerował nawet, że niechlujni pasażerowie powinni otrzymać fakturę za czyszczenie foteli.

Oczywiście każdy pasażer ma swoje prawa, ale ma również pewne obowiązki, o czym często niestety możemy zapomnieć. Dlatego podróżując samolotami lub innymi środkami transportu, pamiętajcie, aby zachować czystość w swoim otoczeniu. W innym z naszych artykułów pisaliśmy również o dużych zmianach w PKP.

Źródło: Webniusy