lot samolotem, czego nie robićFot. unsplash.com/@neonbrand

Ważny apel stewardesy. Pasażerowie powinni wiedzieć przed lotem

Długi lot skłania nas do zamawiania posiłków i napoi na pokładzie, jednak przestrzega przed tym stewardessa. Jej nagranie obiegło sieć, ale czy przedstawia prawdę? Internauci są oburzeni i wytykają jej błędy.

Pasażerowie podczas lotu mogą zamawiać różne dania, napoje czy drinki, a podczas dłuższych rejsów zwykle otrzymują coś za darmo. Trudno odmówić aromatycznej kawy czy gorącej herbaty, lecz zdaniem amerykańskiej stewardessy, lepiej ich nie pić.

Stewardessa ostrzega przed gorącymi napojami

W sieci pojawiło się nagranie, na którym stewardessa ostrzega turystów przed niektórymi rzeczami w samolotach. Jej wypowiedzi z pewnością można uznać jako antyreklamę linii lotniczych.

serwis pokładowy

Fot. serwis pokładowy/ unsplash.com/Free To Use Sounds

Część osób może być jej wdzięczna za te wskazówki, jednak wielu obrzydziła wszelkie usługi na pokładzie. Jako członek załogi dobrze wie, które elementy są czyste, a które myje się tylko od święta.

Pierwszą radą dla pasażerów, jest zamawianie wyłącznie fabrycznie pakowanych napojów. Powinniśmy za wszelką cenę unikać kupowania gorącej herbaty czy kawy, ponieważ zbiorniki, w których podgrzewana jest woda, nigdy nie są czyszczone.

Brudne sprzęty? Lepiej je umyj, zamiast ostrzegać

Kat Kamalani wyjaśniła, że również ekspresy do kawy nie są myte, chyba, że się zepsują. Przy okazji naprawy czy wymiany części, serwisant czyści maszynę, jednak nigdy nie wiadomo, kiedy ostatnio miało to miejsce. W dodatku kawa jest przygotowywana dosłownie na przeciwko toalet, więc łatwo sobie wyobrazić, co może na nich osiadać.

W ten sposób pozbawiła nas ochoty na jakikolwiek gorący napój na pokładzie samolotu. Aż trudno uwierzyć, że linie lotnicze pozwalają sobie na takie traktowanie klientów. Jest jednak szansa, że wraz z obowiązkiem dezynfekcji wnętrza, więcej elementów jest regularnie czyszczonych.

Nagranie stewardessy pojawiło się na Tik Toku, a internauci od razu zareagowali. Napisali z wyrzutem, że zamiast o tym mówić, można po prostu umyć zbiorniki na wodę czy ekspresy do kawy. Przyniosłoby to więcej pożytku pasażerom i samej załodze.

nagranie Kat Kalamani

Fot. nagranie Kat Kalamani/ tiktok.com/ Kat Kalamani

Lot powinien być dla pasażera przyjemnością

Tak jak z herbatą, która jest parzona wodą z nieczyszczonego zbiornika, tak nie powinno się jej zamawiać do przyrządzenia mleka dla dzieci. Zdaniem Kat, rodzice powinni mieszać proszek z wodą butelkowaną, a następnie zanurzać butelkę w kubku z gorącą wodą, by je ogrzać.

Stewardessa otrzymała w odpowiedzi mnóstwo komentarzy, które np. wyjaśniały jej kwestię gotowania wody. W końcu robi się to po to, by zabić bakterie, które się w niej znajdują. Ostrzeganie pasażerów przed własnym niechlujstwem jest niegrzeczne, więc nie pozostawiono na niej suchej nitki.

Internauci zwrócili jej uwagę, że problem brudnych sprzętów nie dotyczy wszystkich linii lotniczych. Przewoźnicy dbający o swoją renomę, a przede wszystkim o pasażerów, nie pozwalają sobie na takie błędy. Wideo Kat Kamalani można zobaczyć na jej profilu na Tik Toku, a więcej informacji na temat jedzenie w samolotach znajduje się tutaj.

Spotkała Cię niecodzienna sytuacja na wycieczce? Prowadzisz hotel lub pensjonat i chcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub historiami? A może chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie związanej z turystyką? Zapraszamy do wysyłania wiadomości na adres redakcja@turysci.pl

Źródło: Radio Zet

Następny artykuł