hotel nałożył karę na turystkęFot. Unslpash.com/Kevin Angelsø

Napisała jeden komentarz o hotelu, dostała oburzającą karę. Właściciele gorzko pożałowali

Hotel nałożył na turystkę, która była ich klientką, dotkliwą karę. Wszystko przez jeden komentarz. Musiał interweniować Booking.com.

Hotel powinien być miejscem, do którego turysta ma ochotę wracać po całym dniu zwiedzania. To bezpieczna przystań, w której można wypocząć, zrelaksować się i nabrać sił na kolejne przygody podczas wyjazdu. Niestety wiele obiektów nie spełnia podstawowych wymagań, co zaznaczyć potem można w sekcji opinii w internecie. Właściciele motelu Ocean View w Nowej Południowej Walii w Australii postanowili jednak do tego nie dopuścić.

Otwierają miasto zamknięte po tragicznej katastrofie jądrowej. Rzut kamieniem od elektrowniOtwierają miasto zamknięte po tragicznej katastrofie jądrowej. Rzut kamieniem od elektrowniCzytaj dalej

Hotel nałożył karę za negatywną opinię

Jesto to historia Sharon Graham, która gościła w motelu Ocean View. Nie była specjalnie zadowolona z obiektu, bo choć jego lokalizacja była bardzo satysfakcjonująca, jej pokój był głośny i miała problem z wyspaniem się. Ostatecznie opisała swoje problemy i wystawiła mu ocenę 6/10.

Ku jej zaskoczeniu, nie spodobało się to właścicielom obiektu, którzy za ten komentarz obciążyli jej konto na kwotę 50 dolarów. Jednocześnie otrzymała wiadomość, że "kara" zostanie usunięta, jeśli ona wykasuje swoją opinię.

- Opłata zostanie zwrócona, jeśli usuniesz recenzję w ciągu 24 godzin. Jeśli nie, trafi do postępowania sądowego - przeczytała w komentarzu do faktury.

Portal news.com.au relacjonuje, że właściciele argumentowali swoje zachowanie nierzetelnością tego komentarza. Interweniować w tej sprawie musiał Booking.com. Portal zdecydował się na usunięcie obiektu ze swojej listy, a ostatecznie motel został zamknięty, ponieważ odbierano w nim groźne telefony oraz całą serię fałszywych rezerwacji. Właściciele gorzko pożałowali swojego oburzającego zachowania.

Dzisiaj grzeje: 1. Wszystkie loty odwołane. Upada największa, regionalna linia lotnicza w Europie
2. Seniorzy mają powody do radości. Do ich kieszeni trafią dodatkowe pieniądze z ZUS

- Takie przypadki są wyjątkowo rzadkie, ale jeśli dowiemy się, że dostawca zakwaterowania próbował wywierać wpływ lub naciskać na klienta w celu usunięcia lub zmiany jego recenzji, natychmiast to sprawdzamy i możemy zawiesić nieruchomość na naszej platformie, podobnie jak zrobiliśmy to w tym przypadku - mówił rzecznik Booking.com w rozmowie z Independent.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Skandal na pogrzebie Królikowskiego. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, internauci oburzeni
  2. Robert Makłowicz błaga Polaków o pomoc. Potrzebne są duże pieniądze
  3. Wykolejenie superszybkiego pociągu. 21 osób rannych, akcja helikoptera, porażające wiadomości z Europy
  4. Jechał Pendolino i nagle zobaczył znaną twarz. Nie mógł uwierzyć, byli w jednym przedziale
  5. Jezioro Szkieletów skrywa wielką tajemnicę. Gdy woda opada, ujawnia się smutna prawda
  6. Reprezentant Polski na wylocie z klubu. Piłkarz usłyszał propozycję nie do odrzucenia

Źródło: Wirtualna Polska

Następny artykuł